Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به اینکه بیشترین خسارت بارندگی در شمیرانات و فشم بوده گفت: بارندگی ۹۲ میلیارد تومان خسارت به جاده‌های استان تهران وارد کرده است. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حیدر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تهران، با اشاره به تأثیر بارندگی‌ها بر وضعیت جاده‌های استان اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر در استان تهران به جاده‌های استان از جمله محور شمیرانات و فشم خسارت‌هایی وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیشترین خسارات در شمیرانات، فشم، آهار، شهرستانک، کمرخانی، رودک و حاجی‌آباد بوده همچنین محور امامزاده داوود که 25 کیلومتر است حدود 2 کیلومتر آن آسیب جدی دیده است.

مازندران| محور هراز همچنان مسدود استمحور هراز همچنان مسدود استمحور هراز تا اطلاع بعدی مسدود شد/ انسداد 35 جاده در سراسر کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان کرد: آب‌بردگی در محور ری به سمت ورامین و زیرگذرهایی که منشعب از محور آزادراه تهران قم بودند وجود داشت ضمن اینکه در تمام شهرستان‌ها آب‌بردگی‌ها و خسارت‌هایی به پل‌ها، آبنیه و دیوارهای خاکریزهای حاشیه جاده‌ها داشتیم.

نوروزی با بیان اینکه در مجموع 92 میلیارد تومان به جاده‌های استان تهران خسارت وارد شده است گفت: اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان از ابتدا بارندگی مستقر و اقدام به تعمیر خسارت‌ها کردند همچنین در حوزه استان تهران ریزش رخ نداده و ریزش در محدوده مازندران بوده است.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان از انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا نوری‌مقدم در جمع خبرنگاران برخی از پروژه‌های در دست اقدام  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان را در حوزه نگهداری و رفع نقاط حادثه‌ خیز راه‌های این شهرستان تشریح کرد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان از انعقاد 5 قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان خبر داد و گفت: بر اساس این قراردادها، روکش آسفالت در محورهای بیرجند - اسدیه، اسدیه - گزیک، اسدیه - گزیک - میل 73، کارخانه سیمان باقران - طبس مسینا و اسدیه - طبس مسینا - پهواز در دستور کار قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه رفع نقطه حادثه خیز مصوب ورودی روستای محمد آباد طبس و تعمیر ابنیه فنی محور اسدیه - گزیک - میل 73 از محل اعتبارات ملی در دستور کار است بیان کرد: اجرای روشنایی محور بیرجند - اسدیه محدوده روستای گسک و ترانشه برداری و اصلاح میدان دید قوس کیلومتر 4 محور قهستان - زهان معروف به قوس وک از محل اعتبارات استانی از دیگر پروژه‌های در دستور کار این اداره است.

نوری‌مقدم تصریح کرد: قرارداد پروژ‌های مذکور منعقد شده و پس از تعطیلات عید سید فطر عملیات اجرایی آنها آغاز شده است. ترانشه‌برداری و اصلاح قوس کیلومتر 11 محور قهستان زهان نیز از محل اعتبارات استانی در حال انجام است. 

به گفته وی، در سال گذشته نیز تعریض و شانه‌سازی دو سمت محور طبس مسینا دستگرد به طول 8 کیلومتر با همکاری و مشارکت کارخانه سیمان باقران انجام شده است.

آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز از آغاز عملیات ترمیم روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول 17 کیلومتر خبر داد. 

محمد فدوی اظهار داشت: بعداز بارش‌های زمستانی و آسیب‌های زیادی که بر اثر بارش نزولات جوی و یخ زدگی به رویه راه وارد شده و همچنین تردد بالای این محور اداره کل راهداری جهت تامین عبور و مرور ایمن و هموار و در جهت نگهداری رویه راه اقدام به اجرای یک لایه روکش آسفالت گرم کرده است. 

وی ادامه داد: در محور سربیشه- نهبندان حدفاصل تقاطع چاچاخو به سمت نهبندان به طول 17کیلومتر روکش آسفالت شروع شده است. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، اعتبار این پروژه را 270 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و افزود: این عملیات به صورت پیمانی انجام میی‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان