Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در استان خبر داد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد وحید نمازی امروز در نشست خبری با اصحاب خبر و رسانه استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هنرمندان به نوعی تولید کننده هنر و فرهنگ محسوب می شود که اگر چرخه تولید آنها رونق یابد، یقیناً فرهنگ و هنر کشور غنی‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول برنامه‌های هفته هنر انقلاب منتشر شد + عکسهادی مرزبان: تلویزیون با هنرمندان کارمندی برخورد می‌کنداکران 6 فیلم از جشنواره فیلم فجر در هفته هنر انقلاب

وی با بیان اینکه جایگاه و رسالت هنر انقلاب اسلامی یک جایگاه دلسوزانه و دغدغه‌مند نسبت به جامعه است افزود: خراسان شمالی همواره جزو استان‌های شاخص در حوزه هنری به شمار می‌رود لذا سعی بر این است که شمیم بهاری هفته هنر انقلاب اسلامی به طور ویژه در شهرستان‌ها نواخته شود.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی با اشاره به 15 برنامه محوری حوزه هنری در هفته هنر انقلاب اسلامی تصریح کرد: برگزاری شب موسیقی مقامی تحت عنوان آوای بهار در شهرستان شیروان، برپایی شب شعر در شهرستان مانه و سملقان، اکران نمایش عمومی پلاک 8 در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن، مهم‌ترین برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی به شمار می رود.

نمازی از برپایی چهارمین محفل طنز حوزه هنری در هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: طنز به عنوان یک ظرفیت و یک جریان ادبی و مورد نیاز است که باید به آن توجه ویژه شود لذا برگزاری چهارمین محفل طنز حوزه هنری در دستور کار است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری 20 پروژه فرهنگی به ارزش 200 میلیون تومان در دست اقدام است افزود: رویکرد حوزه هنری خراسان شمالی در سال جدید فعالیت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین حرکت در مسیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سبک زندگی و خانواده است.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی اذعان داشت: در هفته هنر انقلاب اسلامی چهره برتر هنر انقلاب در استان با سنجش هنر انقلاب اسلامی معرفی می‌شود همچنین در این هفته چهره برتر هر 6 واحد هنری این حوزه شناخته می‌شود‌.

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های این حوزه در سال گذشته اضافه کرد: در سال گذشته علی‌رغم کمبود اعتبار در واحد‌های هنری این حوزه، اما حجم برنامه ها و افتخارات، افزایش یافت. در مجموع سال گذشته به لحاظ اقتصادی سال خوبی برای حوزه هنری نبود چراکه اکنون به هنرمندان استان بدهکاریم و نتوانستیم انتظارات آنها را برآورده کنیم.

انتهای پیام/ن

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد

مهدی اسلام‌خواه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.

او گفت : حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که نخستین آنها اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد.

اسلام خواه گفت : تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری