Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، به دنبال انتقادات مهران مدیری در «دورهمی» از عملکرد برخی مسئولان، عبدالرضا رحمانی فضلی در واکنش به این صحبت‌ها گفت: من آن برنامه تلویزیون را دیدم. نمی دانم از کی مسخره کردن و تحقیر کردن و ناامید کردن مردم و و توهین به مسئولینی که برخواسته از رای مردم هستند اسمش شده هنر! ما چنین هنری سراغ نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حتما باید با این موارد برخورد کنند. عذرخواهی فایده ندارد. باید با این مسایل برخورد کنند. بعد هم یک عده نشستند برای مسخره کردن و تحقیر کردن کف می زنند. مگر سیل را دولت اورده؟ مگر سیل را مسئولین آوردند؟

 

پرستو صالحی در واکنش به این سخنان گفت:

از کی؟! 

 

هرچی آدم می خواد تو این شرایط بی خیال حرفهای شماها شه نمیزارین ...از کی؟! از همون موقع که شماها با عملکردتون به رأی این مر‌دم خیانت کردید از همون موقع که به مطالبات و مشکلات مردم در همین رسانه ی میلی خودتون لبخند زدید و پاسخ های باری به هر جهت دادید، آقا ملت و مسخره ی خودتون کردین با فقر با بیکاری با تورم و ... ملت و شما تحقیر کردین با اختلاس ها ‌ و دزدی هایی که رو شد و میشه این بی اعتمادی مردم ‌به شما تقصیر امثال آقای مدیری شد الان ؟! دردتون اومد؟! پیش درد این مردم فقط باید سکوت کنید، این بی اعتمادی این نا امیدی نتیجه ی عملکرد غلطِ خودتونه ، بس کنید بله سیل و شما نیاوردین ولی پیشگیری و مقابله و مدیریتش با شماست دو سال از زلزله ی کرمانشاه می گذره یکسری ملت هنوز تو کانکس اند مردم کور و کر و خر نیستن بسه آقا فرافکنی بسه این ملت بیمار نیستن که ببینن مسئولین دارن کارشونو درست انجام میدن و باز غر برنن و مسخره کنن نگاه کنید به عملکردتون ... کی با شماها برخورد می کنه اونوقت ؟! کی می تونه با شماها برخورد کنه که بعدش انگ معاند و جاسوس شرق و غرب بهش نخوره !؟!؟ انقدر به هنرمندان و چهره های قابل اعتماد مردم تهمت زدید که سر سیل جرأت نمی کنن آستین بالا بزنن ، کامنت های مردم و بخونین زیر پست های درخواست کمک ماها، چشماتونو باز کنید مردم بی اعتمادن به شماها ، نا امیدند، ببینید، بشنوید و بفهمید صدای درد این ملت و ... بترسید از روزی که شما عذرخواهی می کنید و ما مردم میگیم عذرخواهی فایده ای نداره، بترسید از آه مظلوم

 

مردم تورو به خدا پشت هم باشین !!!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مهران مدیری تلویزیون سیل دولت مشکلات مردم رسانه فقر بیکاری تورم زلزله مهران مدیری وزیر کشور پارس پرستو صالحی پارس نیوز عبدالرضا رحمانی فضلی حمله تند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد

وزیر کشور گفت: تمامی زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل به ویژه فضاهای متعلق به دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مورد استفاده همه مردم قرار گیرد.

به گزارش میزان، احمد وحیدی، وزیر کشور درباره آزادسازی پلاژ‌های دولتی در سواحل مازندران به نفع مردم اظهار کرد: با توجه به این‌که آزادسازی سواحل مورد تاکید دولت است و گام‌های مهمی نیز در این زمینه برداشته شد باید این اقدام نیز انجام شود. البته تمام این کار‌ها را نمی‌توان در یک بازه کوتاه انجام داد و باید روند قانونی را در نظر گرفت و کار‌ها را دنبال کرد.

وی تصریح کرد: نباید ساحل و زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل انحصاری شود که گروهی بتوانند از این فضا‌ها و امکانات بهره بگیرند و بخش بزرگی از مردم نتوانند. باید ساحل را برای استفاده همگانی آماده کرد.

وحیدی، اظهار کرد: به شهرداران ابلاغ کردیم محوطه‌های ساحلی که در حوزه شهرداری‌هاست برای عموم مردم بهسازی شود. برای فضا‌هایی که در حوزه شهرداری‌ها نیست هم باید طوری برنامه‌ریزی کرد که طبق مقررات زیرساخت‌ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • اعتراف کارشناس اسرائیلی به مسخره شدن توسط ایرانی‌‎ها | ببینید
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • ببینید | کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل: ایرانیان ما را مسخره می‌کنند
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • کاریکاتور/ پاسخ مسخره!
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب