Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@14:46:30 GMT

کشف ۵۱ فقره سرقت در اجرای طرح نوروزی پلیس در بابل

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۸۷۶۶

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۵۱ فقره سرقت و دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای در اجرای طرح نوروزی در این شهرستان خبر، داد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل،گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و تامین امنیت مسافران در ایام نوروز ۹۸ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی ۷ سارق حرفه‌ای منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری، از کشف ۵۱ فقره سرقت منزل، قطعات داخل خودرو، احشام و موتورسیکلت در اجرای این طرح خبرداد و تصریح کرد: با اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی، مراکز اقامتی و پذیرایی به ۵۸ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و انتظامی تذکر و اخطار پلمب داده شد.

وی از دستگیری ۳۱ معتاد متجاهر و معرفی این افراد به مراکز درمانی نیز خبرداد و اظهار داشت: در اجرای این طرح پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از پاتوق این افراد یک کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت طرح نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان پلیس بابل عکس فیلم ایران سیل قتل جسد فوت شهر جوان تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس