Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - مديرعامل شرکت خدمات حمايتي کشاورزي، از حمل و توزيع بيش از 128 هزارتن کود اوره به مقاصد استاني در تعطيلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش يکشنبه ايرنا از وزارت جهاد کشاورزي، حميد رسولي افزود: طي تعطيلات نوروز امسال تعداد 3 فروند کشتي، حامل نزديک به 150 هزار تن انواع کودهاي ازته، فسفاته و پتاسه در بنادر جنوبي ايران پهلودهي و در انبارهاي اين شرکت در محوطه بنادر تخليه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: عليرغم تعطيلات نوروزي و محدوديت هاي ترافيکي ناشي از تعطيلات و بارندگي هاي قابل توجه بهاره سال جاري، شرکت خدمات حمايتي کشاورزي بيش از 128 هزار تن کود اوره از بنادر و شرکتهاي پتروشيمي داخلي حمل و به کارگزاران توزيع نهاده هاي کشاورزي جهت تحويل به کشاورزان زحمتکش ارسال کرده است.
مديرعامل شرکت خدمات حمايتي کشاورزي، تصريح کرد: با توجه به ظرفيت پائين حمل جاده اي از مبداء پتروشيمي پرديس عسلويه در ماه هاي پرمصرف سال، کود اوره تحويلي از اين شرکت پتروشيمي بوسيله کشتي به بنادر عباس و امام خميني حمل و با توجه به ظرفيت بالاي حمل جاده اي از اين بنادر به داخل کشور حمل و توزيع مي شود.
وي يادآوري کرد: شرکت خدمات حمايتي کشاورزي هر ساله با توجه به ضرورت حمل و توزيع روزانه کودهاي کشاورزي در يکي از پر مصرف ترين مقاطع سال در روزهاي تعطيلات نوروز با جديت بيشتري به فعاليت خود ادامه مي دهد.
به گزارش ايرنا، در سال 97 بيش از 2.5 ميليون تن انواع کودهاي شيميايي پايه معادل 100 درصد برنامه تکليفي وزارت جهادکشاورزي از منابع داخلي و خارجي تامين و ذخيره سازي شد
امسال براي سومين سال متوالي کودهاي کشاورزي برنامه تکليفي اين کشور مشتمل بر کودهاي، فسفاته و پتاسه افزايش قيمت نداشته اند و تنها کود اوره فقط 9 درصد رشد قيمت پيدا کرده بود.
اقتصام**9186*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز