Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز 18 فروردین ماه در حاشیه مراسم اعزام خادمان و کمک‌های آستان‌های مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مناطق سیل‌زده لرستان اظهار کرد: با نخستین خبری که از مناطق سیل زده به استان قم رسید، مردم این استان، تلاش خود را برای کمک به سیل‌زدگان آغاز کردند هر چند خود نیز درگیر مشکلاتی از جمله سیلاب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از تشکیل ستاد کمک‌های مردمی استان قم به سیل‌زدگان یاد کرد و افزود: در راستای ماموریت‌های این ستاد، نشست‌ها و جلسات مختلف در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و استانداری برگزار و بر اساس نیازهای اعلام شده جمع‌آوری کمک‌های مردمی دنبال شد.
تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان این‌که مردم در کمک به سیل‌زدگان برای انجام وظایف دینی و شرعی خود قیام کرده‌اند، یادآوری کرد: مردم قم باید این حمایت‌ها را استمرار دهند تا بتوانند تسکینی بر دردهای سیل‌زدگان باشد.
وی با اشاره به این‌که استان قم به‌عنوان معین استان لرستان انتخاب شده است، بیان کرد: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) علاوه بر اختصاص کمک‌های نقدی و غیرنقدی، خادمان خود را نیز به مناطق سیل‌زده از جمله پل دختر لرستان اعزام می‌کند تا بتواند در خدمت مردم آسیب‌دیده باشد.
آیت‌الله سعیدی یادآور شد: در این حوادث سیل‌زدگان از نظر روحی و مادی با مشکلاتی روبرو می‌شوند که آستان مقدس در این دو بعد تدابیری برای آن‌ها اندیشیده است؛ برای رفع آسیب‌دیدگی‌های روحی سیل‌زدگان نیز مبلغانی را اعزام می‌کند تا امور فرهنگی مرتبط را در مناطق سیل‌زده دنبال کنند.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم خبرگزاری بین المللی قرآن حرم حضرت معصومه سیل زدگان سیل مبلغ دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنی برای دختران روزه اولی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ این برنامه با هدف آشنایی دختران خردسال با فرایض دینی به خصوص نماز و روزه و انس آنان با امام رضا علیه السلام برگزار شد.
این طرح با حمایت آستان قدس رضوی و با حضور خادم یاران این آستان اجرا می‌شود.
در این طرح تا یک سال ادامه دارد و بیش از ۱۶۰ دختر روز اولی شرکت کرده اند.

دیگر خبرها

  • هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست
  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • ناسپاسی از نعمت‌های پروردگار نشانه دنائت انسان است
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • مشکلات روحی و روانی تایرل مالاسیا حقیقت ندارند
  • جشنی برای دختران روزه اولی
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان