Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:08:31 GMT

بازدید سراج از مناطق سیل‌خیز تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۵۸۰

بازدید سراج از مناطق سیل‌خیز تهران

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بعد از ظهر امروز با حضور در مناطق سیل‌خیز تهران،‌ از نزدیک در جریان اقدامات پیشگیرانه شهرداری تهران برای جلوگیری از وقوع سیل احتمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، رئیس سازمان بازرسی کل کشور بعد از ظهر امروز (۱۸ فروردین) با حضور در مناطق سیل‌خیز تهران،‌ از نزدیک در جریان اقدامات پیشگیرانه شهرداری تهران برای جلوگیری از وقوع سیل احتمالی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«ناصر سراج» در ابتدای این بازدید، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مرکز کنترل ترافیک تهران (ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران) و مشاهده تصاویر برخط مناطق پر ریسک در سطح شهر، وضعیت معابر، کانال‌ها و رود دره‌ها را بررسی کرد.


در این بازدید یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران توضیحاتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه نظیر لایروبی مسیل‌ها و آبراه‌ها و رودخانه‌ها، استقرار ایستگاه‌های خدمات شهری در نقاط مختلف شهر و استقرار ماشین‌آلات سنگین اعم از لودر و بیل مکانیکی در سطح شهر ارائه کرد.


در ادامه این سفر، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از مسیل گلابدره در میدان تجریش و دربند و همچنین حریم مسیل وردآورد (روددره قوری‌چای) در جاده قدیم تهران-کرج بازدید و تذکرات لازم را به مدیران شهرداری جهت پیشگیری از وقوع سیل احتمالی در تهران گوشزد کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خوزستان سیل لرستان لرستان سیل زدگان هلال احمر خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان خسارت سیل سیل تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان