Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:17:31 GMT

شکست آرسنال در «گودیسون پارک»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۰۵۸۲

شکست آرسنال در «گودیسون پارک»

تهران - ایرنا - تیم فوتبال آرسنال در دیدار خارج از خانه برابر اورتون که در ورزشگاه «گودیسون پارک» برگزار شد، با یک گل شکست خورد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا؛ در ادامه رقابت های هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس، آبی پوشان اورتون در حضور بیش از 35 هزار تماشاگر خودی از تیم مطرح آرسنال پذیرایی کردند و به پیروزی یک بر صفر دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«فیل جاگیلکا» مدافع باتجربه اورتون تنها گل این دیدار را در دقیقه دهم و از روی پرتاب اوت بلند «لوکاس دینیه» به ثمر رساند.
جاگیلکا که 36 سال سن دارد با گلزنی در این دیدار به مسن ترین گلزن فصل جاری لیگ برتر جزیره تبدیل شد.
آرسنال با قبول هفتمین شکست فصل با 63 امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند تا رقابت سختی با چلسی و منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.
اورتون نیز با 46 امتیاز به رتبه نهم جدول رده بندی رسید.
دوشنبه و در ادامه دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، چلسی با وستهام دیدار می کند و سه شنبه تاتنهام به مصاف برایتون می رود.
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال انگليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است