Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:15:53 GMT

AFC: غول های آسیا آماده نبرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۱۱۶۱

AFC: غول های آسیا آماده نبرد

تهران- ایرنا- تارنمای رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی با تعبیر «غول های آسیا» به استقبال دیدار تیم های استقلال و الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان رفت.

به گزارش ایرنا، ای اف سی روز یکشنبه نوشت: تیم الهلال عربستان در صدد است تا آمار پیروزی های خود را در لیگ قهرمانان 2019 آسیا به عدد سه برساند و برای این منظور باید فردا (دوشنبه) در دوحه به مصاف استقلال ایران برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم سعودی به همراه تیم دئگو کره جنوبی 2 تیمی هستند که در این دوره از رقابت ها حداکثر امتیاز را از 2 بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان کسب کرده اند.
شاگردان «زوران مامیچ» پس از رسیدن به فینال معتبرترین رقابت باشگاهی قاره کهن در سال های 2014 و 2017، نخستین عنوان آسیایی خود را هدف گرفته اند؛ آنها العین را با یک گل مغلوب کرده و در ادامه الدحیل پرستاره را نیز با نتیجه سه بر یک شکست دادند تا رقابت خود در این دوره از رقابت ها را بی نقص آغاز کنند.
در سوی مقابل، استقلالی ها تحت هدایت «وینفرد شفر» آلمانی روزهای خوبی را در فصل جاری سپری نمی کنند؛ آنها به تازگی به رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ داخلی تنزل پیدا کرده و در لیگ قهرمانان نیز با یک امتیاز قعرنشین گروه سوم محسوب می شوند.
غول های آسیا پیش تر در این تورنمنت پنج بار با یکدیگر مواجه شده اند که سهم استقلال سه برد بوده و الهلالی ها 2 بار موفق به پیروزی شده اند.
گفتنی است تازه ترین تقابل این 2 تیم به پیروزی یک بر صفر سال گذشته آبی های ایران در کویت باز می گردد.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استقلال الهلال اي اف سي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • کنسل شدن نبرد کلاسیک تیلور - یزدانی در پاریس