Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@20:05:32 GMT

کمک بانک قرض الحسنه مهر ایران به مردم سیل‌زده ایلام

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۱۲۰۲

نجفی شعاع، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ایلام از اختصاص کمک هاي غير نقدي اين بانک براي كمك به مردم سيل زده استان خبر داد.

به گزارش صدای ایران نجفی شعاع اعلام کرد: در پی تماس تلفني با مديرعامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ايران، به منظور کمك به مردم سيل زده استان ايلام، دكتر اكبري از تخصيص اعتبار براي خريد اقلام مورد نياز مردم سيل زده استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی شعاع ادامه داد: همچنین با تماس تلفنی با سرکار خانم دکتر همتی رئيس سازمان بهزيستي استان ايلام، مقرر شد نيازهاي ضروري مددجويان گرفتار سيل اخير اعلام شود تا نسبت به تهيه و ارسال مايحتاج ضروري اين مددجويان به مناطق سيل زده استان اقدام گردد.
شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهرایران پیش از این نيز به منظور کمک رساني به آسيب ديدگان سيل در استان هاي گلستان و لرستان، پايگاه هاي كمك رساني خود را در شهرستان آق قلا در استان گلستان و شهرستان پلدختر استان لرستان مستقر كرد و به توزيع اقلام ضروري و خوراك كنسروي در ميان سيل زدگان اقدام نمود.
در همین راستا، هموطنان عزیز می توانند کمک های نقدي خود به سيل زدگان استان هاي مختلف کشور را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۱۴۲۲۳ به نام كمك هاي مردمي جمعيت هلال احمر واريز نمايند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مربوط به سفرهای رئیس جمهور به خراسان جنوبی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عباس ملکی با بیان این مطلب اظهار داشت: در سفرهای استانی رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی در مجموع 129 هزار و 870 درخواست در سامانه سامد ثبت و جهت رسیدگی و اقدام به دستگاه‌های اجرایی استان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه عمده درخواست‌ها در سفرهای استانی، درخواست کمک مالی و تسهیلات بوده، تصریح کرد: در راستای رسیدگی به این درخواست‌ها مبلغ 31 میلیارد تومان کمک بلاعوض و بالغ بر 250 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه (15 میلیون تومانی با بازپرداخت 60 ماهه) پس از بررسی و استحقاق‌سنجی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی به تفکیک درخواست‌‌‌ها در سفرهای رئیس جمهور پرداخت و گفت: در سفر اول رئیس جمهور (شهریورماه 1400) در مجموع 4 هزار و 720 درخواست ثبت شد.

ملکی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در راستای پاسخگویی به این درخواست‌ها مبلغ 54 میلیارد ریال به استان تخصیص یافت، اظهار داشت: در این سفر یک هزار و 239 متقاضی به بانک‌های عامل و صندوق کارآفرینی امید استان معرفی شده و به 635 نفر هم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد.در جریان این سفر 2 هزار و 325 متقاضی مساعدت مالی نیز به نهادهای حمایتی معرفی شدند که پس از بررسی و استحقاق سنجی مبلغ 10 میلیارد ریال کمک بلاعوض به 436 نفر از آنها پرداخت شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی درباره درخواست‌های واصله در سفر دور دوم رئیس جمهور در آذر ماه 1401 گفت: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر  104 هزار و 634  مورد بوده است. برای تعداد 18 هزار و 466 متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات هفت‌گانه، مبلغ یک هزار و 440 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به استان  به 9 هزار و 600 نفر طی سه مرحله تخصیص یافت. متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک‌های عامل استان معرفی شدند و قریب به 9 هزار نفر نیز تاکنون موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سفر دوم 40 هزار و 751 متقاضی دریافت مساعدت مالی به نهادهای حمایتی معرفی شدند، گفت: پس از بررسی و استحقاق‌سنجی لازم، مبلغ 300 میلیارد ریال کمک بلاعوض به تعداد 18 هزار و 712 نفر پرداخت شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی به وضعیت درخواست‌های مردمی در سفر یک روزه و کاری رئیس جمهور در شهریورماه 1402  اشاره کرد و اظهار داشت: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر   20 هزار و 516 مورد بوده است.

ملکی تصریح کرد: برای تعداد 6 هزار و 172 متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات هفت‌گانه، در مرحله نخست مبلغ 525 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان (3 هزار و 500 نفر در 5 اسفندماه 1402) تخصیص یافت که پس از بررسی، متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک ملی استان معرفی شده و در حال دریافت تسهیلات هستند. 6 هزار و 803 درخواست مساعدت مالی هم در این سفر ثبت شده که جهت بررسی به کمیته امداد امام خمینی(ره) ارجاع شده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد