Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدل هاشمی پور گفت: امروز مردم ما همانند دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی آواره شده اند، کشاورزی و دامداری آنها از بین رفته، جاده های ارتباطی قطع شده و مردم نیازمند آذوقه و امکانات اولیه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نماینده کهگیلویه بزرگ صبح امروز در صحن علنی مجلس گفت: سیل اخیر حدود 2 هزار میلیارد تومان به استان و حوزه انتخابیه خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سردار هاشمی پور در اولین روز مجلس در سال 98 به موضوع سیل اخیر در استان های مختلف کشور پرداخت و گفت: اولا همه باید در برابر اراده و مشیت الهی سر تسلیم فرود آوریم، به همه مصیبت دیدگان سیل اخیر در استان های مختلف کشور تسلیت عرض می کنم و از ملت شریف ایران که جانانه و مخلصانه همانند گذشته به کمک مردم سیلزده آمدند تشکر می کنم.     وی افزود: تشکر ویژه از نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که  همانند گذشته در تمام بحران ها حضور پیدا کرده و به موقع به ندای مردم و رهبر فرزانه انقلاب برای کمک به مردم لبیک گفتند.       هاشمی پور خطاب به هیئت دولت و نمایندگان مجلس گفت: ملت ایران دامنگیر مشکلات معیشتی، اقتصادی و بیکاری جوانان است، همه می دانیم که همه مشکلات موجود را نمی توان به بیرون از کشور ربط داد گرچه دشمنی و مخالفت های عجیب و غریب آنان برای ما عیان و تجربه شده است.       نماینده کهگیلویه بیان کرد: امروز مردم ما همانند دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی آواره شده اند، کشاورزی و دامداری آنها از بین رفته، جاده های ارتباطی قطع شده و مردم نیازمند آذوقه و امکانات اولیه هستند.       وی در ادامه پیشنهاداتی داشت و گفت: اولا مردم را در جای مناسب اسکان دهیم، امنیت آنان و حفاظت از اموال سیل زدگان مورد توجه ویژه قرار گیرد، کارشناسی و ارزیابی دقیق از میزان خسارات وارده صورت گیرد، اطلاع رسانی دقیق و به موقع برای کمک به مردم توسط دولت و نظام به وسیله صدا و سیما انجام گیرد.       هاشمی پور ادامه داد: سیل اخیر حدود 2 هزار میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه اینجانب خسارت وارد کرده است؛ جاده های ارتباطی عشایر، دامداران، روستائیان و کشاورزان به طور کامل قطع شده است، از استاندار محترم، مدیریت بحران، ادارات کل اجرایی و هلال احمر تشکر می کنم که هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.       وی در پایان گفت: امروز، روزی نیست که دنبال مقصر بگردیم بلکه باید برای مدیریت بحران فکری کنیم، دولت و مجلس در کنار یکدیگر در کنار نیروهای مسلح قرار گیرند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مرگ ۳ نفر مربوط به سیلاب هایی بود که دیروز در سیستان و بلوچستان داشتیم. هشدار قرمز مربوط به امروز بود که تا این لحظه فقط ۳ مصدوم در منطقه عسلویه داشتیم. توصیه ما به هموطنان این است که از توقف در حاشیه رودخانه ها،دهانه پل ها و در حاشیه سدها پرهیز کنند.

کد خبر 844843 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست
  • پیکر حاج صادق کرمانشاهی در گلزار شهدای قم آرام گرفت