Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@07:57:27 GMT

ویدیو| رویت موجود آدم نمای عجیب در کوهستان!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۱۸۱۰

‍‍‍‍‍‍

بنا بر ادعای یک شاهد عینی، او این موجود آدم نما را در کوهستان Lone Peak و حین بارش شدید برف مشاهده کرد. در ویدئویی که توسط تلفن همراه تهیه شده است این موجود سیاه رنگ آدم‌نما را در حال راه رفتن در کوهستان پوشیده از برف نشان می‌دهد. در این ویدئو این موجود آدم‌نما با وجود بارش برف سنگین و سرمای شدید در حال صعود به ارتفاعات کوهستان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" تانر هریس"، شخصی که شاهد این صحنه بود و این ویدئو را تهیه کرد گفت: او این موجود را در تاریخ ۲۳ مارس و در باغ پشت خانه‌اش مشاهده کرد. بنا بر گفته هریس او این ویدئو را از این موجود که احتمالاً پاگنده بود از فاصله ۷ مایلی تهیه کرده است. این موجود در حالی که به کوهستان پوشیده از برف صعود می‌کرد در میان برف و کولاک ناپدید شد.

هریس در مورد انی موجود عجیب گفت: "این موجود بسیار بلند بود. بلندتر از قد متعارف یک انسان. حدود ۸ فوت. این موجود به راحتی ارتفاع ۸۶۰۰ فوتی از سطح دریا را پیاده می‌پیمود. بسیار سریع حرکت می‌کرد و دستانش روی زانوهایش آویزان بود. "

این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب Rocky Mountains Sasquatch Organisation منتشر شد و در مدت تنها یک روز بیش از ۵۰۰۰۰ بیننده داشت. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "با مشخصاتی که ارائه شده به احتمال زیاد این موجود یک پاگنده (Bigfoot) بوده است. "

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز انتشار ویدئوی دیگری که گفته می‌شد یک موجود عجیب الخلقه را در جنگل‌های کانادا نشان می‌دهد خبرساز شده بود. یک خانواده کانادایی حین توقف در کنار یک جنگل ناگهان متوجه این موجود شده بودند که در پشت درختان پنهان شده و در نزدیکی یک گوزن ایستاده بود.

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کوهستان آمریکا فیلم پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری عجیب از یک شتر؛ چرا این شتر به این روز افتاد؟

به گزارش راز بقا؛ شتر‌ها به دلیل توانایی قابل توجه خود برای زنده ماندن در محیط‌های خشن شناخته شده اند، اما از گیر افتادن در موقعیت‌های خطرناک مصون نیستند. جثه و وزن بزرگ شترها، همراه با پا‌های بلند و باریک‌شان، آن‌ها را مستعد گرفتار شدن در شکاف‌ها یا فرو رفتن در شن‌های نرم می‌کند.

علاوه بر این، کنجکاوی طبیعی و تمایل آن‌ها به کاوش در محیط‌های ناآشنا می‌تواند آن‌ها را به مکان‌هایی هدایت کند که ممکن است گیر کنند. هنگامی که شتر گیر می‌کند، می‌تواند یک وضعیت تهدید کننده برای زندگی‌اش باشد، زیرا آن‌ها نمی‌توانند حرکت کنند یا خود را آزاد کنند، و آن‌ها را در برابر شکارچیان یا شرایط آب و هوایی شدید آسیب پذیر می‌کند.

در چنین شرایطی، اقدام سریع و با دقت برای نجات شتر و جلوگیری از آسیب بیشتر ضروری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   tags # حیات وحش سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس توسط کنعانی‌زادگان
  • (ویدئو) گل دوم پرسپولیس به صنغت نفت توسط آل‌کثیر
  • (ویدئو) گل اول پرسپولیس به صنعت نفت توسط اسماعیلی‌فر
  • وضعیت عجیب و باورنکردنی خیابان‌های دبی بعد از سیل + ویدئو
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب + ویدئو
  • (ویدئو) نجات یک گربه در سیل دبی
  • (ویدئو) اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • (ویدئو) وضعیت عجیب کوهنوردان پس از صعود به کوه تایشان
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از یک شتر؛ چرا این شتر به این روز افتاد؟