Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@00:04:13 GMT

“جان ویل” نمایشگر قابل‌حمل 15 اینچی! (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۲۸۷۱

“جان ویل” نمایشگر قابل‌حمل 15 اینچی! (+تصاویر)

  “جان ویل” نمایشگر قابل‌حمل 15 اینچی! (+تصاویر) ۰۷:۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹

هنگامی‌که نمایشگر را در دست گرفته‌اید کیفیت بالای پرداخت آلومینیوم کابینت آن با ماشین تراش سی ان سی حس خوشایندی را در شما ایجاد خواهد کرد.

مجله آنلاین موبنا – جان ویل یک نمایشگر لمسی قابل‌حمل 15.6 اینچی است که تجربه جدیدی از سرگرمی‌های تصویری را برای کاربران در همه‌جا فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول ابعادی برای با 13.98 x 9.17 x 0.37  اینچ دارد و وزن آن نیز برابر 600 گرم اعلام‌شده است. همانطور که در تصاویر می‌بینید این نمایشگر بسیار جمع و جور بوده و ضخامت کمی هم دارد که براحتی می‌شود آنرا در کیف حمل کرد.

هنگامی‌که نمایشگر را در دست گرفته‌اید کیفیت بالای پرداخت آلومینیوم کابینت آن با ماشین تراش سی ان سی حس خوشایندی را در شما ایجاد خواهد کرد. در این محصول از پنل آی پی اس با رزولوشن 1920 x 1080 استفاده‌شده است. نسبت کنتراست نمایشگر مذکور 800 به 1 و میزان روشنایی آن نیز  250 cd/m2 است. این مشخصات در کنار نسبت تصویر 16: 9 امکان نمایش تصاویر باکیفیت و دقیقی را به این نمایشگر خواهد داد.

از امکانات ارتباطی این محصول باید به درگاه یو اس بی تایپ- سی(برای شارژ)،اچ دی ام آی، جک هدفون 3.5 میلیمتری و دو پورت میکرویو اس بی اشاره کرد. یک ویژگی بسیار مهم در این محصول را باید بلندگوهای داخلی 1.5 واتی آن دانست.

قیمت نمایشگر قابل‌حمل جان ویل در وب‌سایت آمازون 259.99 دلار است.

     

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نمایشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گیاه دارویی گل گاو زبان از باغ های آبیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کشاورزان آبیزی این محصول را در میان باغ ها و کنار درختان دیگر کاشت می کنند تا از آب و زمین بهترین استفاده را داشته باشند.

در آبیز به دلیل سردسیر بودن و وجود قنات محصول گل گاو زبان بازدهی خوبی دارد و کشاورزان محصول خوبی برداشت می‌کنند.


دیگر خبرها

  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • برداشت گیاه دارویی گل گاو زبان از باغ های آبیز
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟