Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین دوره طرح هزاران ختم قرآن به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) از روز یکشنبه ۱۸ فروردین‌ماه مصادف با اول ماه شعبان از سوی رادیو قرآن آغاز شد.

طرح هزاران ختم قرآن از سال ۱۳۷۹، هرسال نیمه اول شعبان، همزمان با میلاد امام زمان(عج) با هدف دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح به همت شبکه رادیویی قرآن و با همکاری برخی نهادها و دستگاه‌های قرآنی و فرهنگی از جمله آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اجرا می‌شود.

علاقه‌‌مندان برای شرکت در این طرح قرآنی می‌توانند از یکم تا ۱۵ شعبان (۱۸ تا ۳۱ فروردین) جزء‌های درخواستی خود را با ارسال عدد جزءهای مورد نظر به سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۴ ثبت کنند.

درصورت درخواست بیش از یک جزء لطفا اعداد را با ویرگول از هم جدا کنید. مثال ۱،۱۵،۳۰

در پایان، از میان شرکت‌کنندگان در طرح به قید قرعه به ۳۱۳ نفر هدایای ارزشمند و نفیسی اهدا خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قرآن پیامک امام زمان عج ختم قرآن کریم تعجیل در فرج سلامتی امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن همه چیز ماست

حسینعلی شریف، موذن، استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم درباره اقدام صداوسیما در تولید برنامه‌های قرآنی امثال «محفل» گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، باید تمام شئونات زندگی‌مان با قرآن پیوند بخورد. 

شریف ادامه داد: واقعاً جای برنامه «محفل» در صداوسیما خالی بود. با هرکسی که در محافل قرآنی و حتی غیر قرآنی صحبت می‌کنم، می‌بینم از برنامه رضایت داشتند. آنقدر باید برنامه جذاب باشد، تا مخاطب بعد از دیدن آن گرایشش به قرآن بیشتر شود. 

استاد پیشکسوت قرآنی در پاسخ به هجمه‌های به راه افتاده از سوی دشمنان که می‌گویند قرآن ارتباطی با جامعه ایران ندارد، توضیح داد: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم؟ در گذشته تمام بزرگوارانمان کارشان را با قرآن آغاز می‌کردند و بعد به سایر اولویت‌هایشان می‌پرداختند. ما باید زندگی‌مان را با قرآن تطبیق دهیم. البته ساخت برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور کارشناسان و متخصصان قرآنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • قرآن همه چیز ماست
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟