Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@12:18:48 GMT

سانسور نام هاشمی رفسنجانی در سیما؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۳۶۷۸

روزنامه جمهوری اسلامی از حذف نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خبر تلویزیون نوشت. آفتاب‌‌نیوز : در ستون جهت اطلاع این روزنامه می‌خوانیم: «بخش مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سخنان رئیس‌جمهور روحانی در مراسم افتتاح خط ۶ متروی تهران در خبر تلویزیون حذف شد!
رئیس‌جمهور دیروز با قدردانی از تلاش‌های مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ساختن سدها در دوران سازندگی گفت: «اگر سد دز، کارون، کرخه و شهید عباسپور نبود، وضع استان خوزستان امروز متفاوت بود و مشکلات زیادی برای مردم به وجود می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
معلوم نیست چرا اسم بردن از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صداوسیمای جمهوری اسلامی حتی بعد از رحلت نیز ممنوع است!»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هاشمی رفسنجانی سانسور تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه روزنامه جمهوری به مسئولان: کار سختی است اما استعفا دهید

روزنامه جمهوری اسلامی بر لزوم تغییر در حکومت‌داری تاکید کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

تنها راه نجات اینست که مسئولان، تغییر مسیر بدهند و به جای امور فرعی به سراغ امور اصلی بروند. قطعاً با اصلاح امور اصلی، امور فرعی هم اصلاح خواهند شد. متاسفانه متولیان امور بشدت سرگرم امور فرعی هستند. در شرایط برخورداری جامعه از افراد باتجربه، کاردان، باسواد، باتدبیر، باصداقت، باتخصص و باتقوا، سپردن مسئولیت‌ها در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، تبلیغی، مدیریتی و... به افراد فاقد این ویژگی‌ها، هیچ توجیه حاکمیتی ندارد. با ادامه چنین روشی نظام نه‌تنها به سوی قدرتمند شدن به پیش نخواهد رفت، بلکه دچار عقبگرد خواهد شد و شکست خواهد خورد. احترام به افکار عمومی، از اصول مهم مدیریتی در یک حکمرانی سالم و مردمی است. اصرار بر اموری که با خواست عموم در تضادند به سُست شدن پایه‌های حکمرانی و بی‌اعتمادی مردم منجر خواهد شد. حتی در مواردی که حاکمان تصور می‌کنند افکار عمومی اشتباه می‌کند نیز باید راهی را انتخاب کنند که با بی‌اعتنائی به مردم همراه نباشد. اصرار بر تشخیص خود و بی‌اعتنائی به افکار عمومی، سم مهلکی برای حکمرانی است. همه چیز را به گردن دشمن انداختن نیز مشکلی را حل نخواهد کرد. ما متاسفانه بر «عدم تغییر» اصرار داریم بطوری که حتی مسئولیت‌های موقت هم در شیوه حکمرانی کنونی «مادام‌العمر» شده‌اند! چنین شیوه‌ای قابل دوام نیست. علاوه بر متولیان امور، خود افرادی که به مسئولیت‌ها گمارده می‌شوند نیز باید برای شایستگی پذیرش مسئولیت و ادامه آن، با خود صادق باشند. افراد فاقد ویژگی‌های لازم حق ندارند با وجود شایستگان، مسئولیتی را بپذیرند. در ادامه کار نیز با بررسی صادقانه کارنامه خود وقتی خودشان یا جامعه عملکردشان را مثبت و مفید نمی‌دانند داوطلبانه استعفا بدهند و جای خود را به افراد شایسته بسپارند. تصمیم بسیار سختی است ولی افراد باتقوا و صادق به راحتی می‌توانند به چنین تصمیمی برسند. ما امروز به جائی رسیده‌ایم که برای تصاحب مسئولیت‌ها مسابقه گذاشته‌ایم و چنان به جایگاهمان چسبیده‌ایم که اگر تمام مردم به هزار زبان از ما بخواهند کنار برویم با هزاران توجیه، ماندن در آن جایگاه را از اوجب واجبات می‌دانیم. با اینکه کشور در بسیاری موارد نیاز به استعفا دارد، دریغ از یک استعفا. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روزنامه جمهوری اسلامی: آقای مصباح،مگر شما نبودید که اطاعت از احمدی نژاد را اطاعت از خدا خواندید؟ روزنامه جمهوری اسلامی: توهین و تهمت به هاشمی رفسنجانی در صداوسیما

دیگر خبرها

  • ابراز خوشحالی دختر خردسال رفسنجانی از حمله ایران به اسرائیل با کشیدن نقاشی + فیلم
  • لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • عکسی از پسر آیت الله هاشمی در یک دیدار عیدانه
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره خطر نفوذی‌ها؛ به سازنده اس۳۰۰ و اس۴۰۰ اعتماد نکنید
  • هشدار جمهوری اسلامی: سفر سردار زاهدی را چه کسی لو داد؟
  • صهیونیست‌ها ضرب شست ایران را دیدند/ سانسور شدید خبری در رسانه‌های اسرائیلی
  • توصیه روزنامه جمهوری به مسئولان: کار سختی است اما استعفا دهید
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش