Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حکم اعدام متهم به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار که در بیست و چهارم بهمن ماه سال ۹۷ اقدام به قتل کرده بود، صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه تشریح کرد: نظر به حساسیت موضوع و آثار روانی و اجتماعی موضوع بر مردم منطقه به محض دریافت گزارش قتل از مراجع انتظامی و دستور اینجانب به دادستان شهرستان خدابنده مبنی بر انجام هرچه سریع‌تر تحقیقات پیرامون واقعه و پس از جمع آوری اطلاعات توسط حوزه قضائی محل وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی و البته با شکایت اولیای دم پرونده با دستور رسیدگی خارج از نوبت مبنی بر رسیدگی در کمترین زمان به شعبه یک کیفری استان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیارکی خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی در خصوص جرایمی که با نظم عمومی مردم ارتباط دارد کوتاه نخواهد آمد و با قاطعیت نسبت به اجرای عدالت و احکام اسلامی اقدام خواهد کرد، لذا در همین راستا پرونده مذکور در کمترین زمان رسیدگی و حکم صادر شد.

شایان ذکر است در پی اتهام متهم م. ح نسبت به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار و طی فرایند رسیدگی، متهم به سه بار قصاص نفس توسط اولیای دم محکوم شد که پرونده در مرحله تجدید نظر خواهی است که پس از قطعیت حکم صادره اجرا خواهد شد.

کد خبر 4584324

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان زنجان مجازات اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقاط حادثه خیز در ابهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ نقاط حادثه‌خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه‌مدت بر حسب اولویت رفع می‌شود .

استاندار زنجان گفت: به دلیل محدودیت‌های اعتباری عملیات ۲ بانده کردن مسیر قیدار - ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می‌کنیم تا با اقدامات مورد نیاز در کوتاه‌مدت از میزان حادثه خیزی این مسیر کاسته شود.

افشارچی با تاکید بر رفع نقاط حادثه‌خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه‌مدت بر حسب اولویت، تصریح کرد: هم اکنون با یک سری اقدامات کوتاه‌مدت، رفع مشکلات جاده قیدار - ابهر را پیگیری می‌کنیم و در بلندمدت هم عملیات تعریض و ۲ بانده کردن آن را در دستور کار داریم که علاوه بر عملیاتی که از سمت قیدار در حال انجام بوده، اجرای طرح از سمت ابهر نیز اجرایی شده است.

وی در ادامه سفر خود به ابهر از پروژه ۲ بانده کردن جاده زندان ابهر به طول پنج کیلومتر و نیز از پروژه ۲۸۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر ابهر بازید کرد.

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی الماس‌مال کرمان صادر شد
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان