Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرکرد گفت: پس از تخلیه آب‌های ساختمانی در منظریه مشخص شد بخشی از آب مربوط به زایش‌های مسیر و آب‌های زیرزمینی منطقه است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

عبدالعلی ارژنگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: شامگاه یکشنبه دو مجتمع مسکونی که از قسمت زیرزمین به یکدیگر مرتبط و یکپارچه بودند دچار آبگرفتگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حجم زیاد آب و اطلاعاتی که مالکین ساختمان ارائه دادند به نظر می‌رسید آب‌های سطحی به داخل زیرزمین ساختمان نفوذ کرده باشد اما پس از تخلیه آب مشخص شد بخشی از آب مربوط به زایش‌های مسیر و آب‌های زیرزمینی منطقه است.

فرماندار شهرکرد عنوان کرد: شب گذشته جلسه مدیریت بحران در همان محل تشکیل و تصمیم گرفته شد از ورود آب‌های سطحی به داخل مجموعه جلوگیری شود همچنین تخلیه آب ساختمان در دستور کار قرار گرفته شد.

رانش و فرو نشست محور دوازده امام در شهرستان اردل+ عکستعدادی از واحد مسکونی بر اثر رانش زمین در شرق گیلان آسیب دیدندچهارمحال و بختیاری| رانش زمین در روستای افسرآباد شهرستان اردل + فیلم

ارژنگ ادامه داد: در این جلسه مصوب شد امروز سازمان راه و شهرسازی شهرکرد اقدامات دقیق ژئوتکنیکی و بررسی خاک را انجام دهد و شورای فنی نیز نظر فنی خود را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه موارد مشابه در این منطقه وجود دارد، بیان کرد: در ساختمانی که 100 متر بالاتر از این ساختمان وجود دارد سال‌هاست چشمه آبی وجود دارد بنابراین باید بررسی‌های میدانی انجام شود تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود. 

فرماندار شهرکرد گفت: دیشب هیچ‌گونه نگرانی در مورد ساختمان مذکور وجود نداشت و نشست در ساختمان دیده نشد بنابراین ضرورتی بر تخلیه ساختمان نبود.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتراستانی گناباددر اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار گناباد گفت: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته گناباد در حوزه نهضت ملی مسکن در جایگاه برتر خراسان رضوی قرار دارد.

رضا نصیری افزود: یکی از مأموریت‌های اساسی قرارگاه ملی مسکن با مسئولیت فرماندار و تمامی اعضایی که زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند این است که بتوانیم تا پایان این دولت به تعهدی که داده‌ایم عمل کنیم.

وی گفت: هر چند تعهد دولت در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناباد ۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی بوده، اما با پیشرفتی که داریم قطعاً از ۶ هزار واحد عبور خواهیم کرد.

او افزود: طی چند روز آینده قرعه‌کشی هزار واحد مسکونی در شهرستان انجام و زمین به صورت رایگان به مردم واگذار خواهد شد.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه از شهروندان انتظار داریم هر زمان زمین واگذار شد سریعاً برای عقد قرارداد و گرفتن پروانه و شروع ساخت و ساز اقدام کنند،گفت: تلاش می‌شود در خردادماه امسال شاهد افتتاح هزار واحد مسکونی باشیم.

 

 

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین سفره‌های آب زیرزمینی را می‌بلعد
  • بیش از ۱۸ میلیارد تومان توسط شهرداری در منظریه هزینه شد
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • فروچاله‌ها خطری جدی برای مناطق مسکونی
  • رتبه برتراستانی گناباددر اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • تداوم فرونشست در اصفهان / احیای زاینده رود مانند دریاچه ارومیه مد نظر قرار گیرد
  • فرونشست ها در برخی از شهرها به بستر سخت زمین رسیده است
  • تداوم عملیات ساخت و ساز بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرکرد
  • ساخت بیش از ۱۰هزار واحد مسکونی در شهرکرد
  • دومینوی فرونشست در اصفهان/بدون جریان دائمی زاینده‌رود، امیدی به مهار نیست