Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@01:36:04 GMT

تیراندازی مرگبار در پردیس‌ کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۴۱۹۱

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از وقوع یک فقره تیراندازی در شهرک پردیس کرمانشاه خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر هم زخمی شد. ناطقان: سرهنگ محمدرضا آمویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 23:15 دقیقه شب گذشته (یکشنبه - 18 فروردین) رخ داد که طی آن 2 نفر ضارب با اسلحه ضمن مراجعه به یک مغازه اقدام به تیراندازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به دنبال این تیراندازی 2 نفر مشتری زخمی می شوند که یکی از آن ها در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد و فرد دیگر نیز تحت مداوا قرار دارد.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: افراد ضارب پس از اقدام به تیراندازی سوار بر 2 دستگاه خودرو از محل حادثه متواری شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: طبق تحقیقات بعمل آمده، این تیراندازی به دنبال اختلافات خانوادگی میان ضاربان و صاحب مغازه رخ داده است.

وی در پایان با اشاره به شناسایی هردو ضارب، از تلاش و اهتمام پلیس برای دستگیری آن ها خبر داد. منبع: فارس برچسب ها: تیراندازی مرگبار ، پردیس کرمانشاه ، کشته

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تیراندازی مرگبار پردیس کرمانشاه کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • ببینید | حادثه مرگبار در اتوموبیلرانی
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم