Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، نمایش کمدی "قَجَرالجَدید" به کارگردانی و نویسندگی رامین سامانی و بازیگری  سعید یاردوستی، اسماعیل سلمانی ، عادل یوسفی ، ابراهیم رحمانی ، احسان خادمی و علی رمضانیان تا سوم اردیبهشت ماه به روی صحنه می رود.

این نمایش هر شب ساعت 19 در سالن آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا به اجرا در می آید که علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت gishe8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com مراجعه کنند.

نمایش کمدی انتقادی "طلای رشیدی" با هنرمندی و کارگردانی قدرت اله ایزدی(آقا رشید) نیز یکی دیگر از تئاترهای ویژه ایام نوروز بود که تا 28 فروردین به روی صحنه خواهد رفت.

غفور نصوحی، رسول خشوعی، حسن زارعان، احمد قنبریان، رسول اکبریان و محمدجواد پاک‌نژاد از جمله بازیگران این نمایش هستند که به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش هر شب ساعت 20:30 در سالن هلال احمر واقع در میدان فیض، خیابان میر  به اجرا در می آید که علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت navayemehr.ir  مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ایام نوروز تئاتر هلال احمر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

این روز‌ها تهیه مسکن به عنوان سرمایه و گنجینه‌ای برای اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود؛ بنابراین افراد جامعه برای تهیه آن به دنبال راه حلی هستند تا در سقف ایمن خانه خود زندگی خوبی را سپری کنند. دولت به منظور سهولت تهیه مسکن برای جامعه به ویژه اقشار کم درآمد طرح مسکن ملی را بنا کرد تا بتواند شادی و نشاط را به خانواده ها ارمغان بخشد. اما در برخی از مواقع عواملی از جمله تاخیر در تحویل مسکن لذت داشتن این سرمایه ارزشمند را از خانواده‌ها دور می‌کند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیفی حدود 400 متقاضی مسکن ملی در شهرستان نورآباد استان لرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام مشکل ما ۴۰۰ نفر از خانواده‌های شهرستان نورآباد در مرکز شهرستان دلفان استان لرستان را لطفا پیگیری کنید خیلی از ما پنج سال است که در مسکن ملی ثبت نام کردیم و هر وقت که مراجعه کردیم با عدم پاسخگویی مواجه شدیم. با وجود اینکه آورده را به حساب واریز کردیم ولی متاسفانه بعد از این چند سال عملآ کاری برای ما انجام ندادند. الان دو تا قسط را سر وقت پرداخت کردیم از این جهت خواستیم لطف کنید پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان