Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:23:40 GMT

خیرین به ارتقای کیفیت مدارس کمک کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۴۸۹۷

خیرین به ارتقای کیفیت مدارس کمک کنند

محمد جواد فلاحی فر در گفتگو با مهر اظهار داشت: بحث خیرین و خیررسانی در متون دین مبین اسلام آورده شده است و جز فرهنگ ما ایرانیان محسوب می‌شود و باید در راستای توسعه این فرهنگ با ارزش تلاش کنیم.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه کار خیرین مدرسه ساز بسیار پسندیده است، گفت: کار خیرین مدرسه ساز می‌تواند کمک کار نظام حکومتی ما در دین مبین اسلام باشد و از آن و امور خیر می‌توانیم در بخش‌های مورد نیاز نظام استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: کار خیرین مدرسه ساز این است که به تأسیس مدارس جدید و نوسازی و تجهیز مدارس قدیمی کمک می‌کنند و در جامعه ما فعالیت خیرین مدرسه ساز به عنوان یک کار بنیادین تلقی می‌شود.

فلاحی فر با اشاره به اینکه در امر مدرسه سازی در کشور امروز با کمک خیرین مدرسه ساز به جایگاهی رسیدیم که نیاز به تأسیس مکان فیزیکی مدارس کمتر وجود دارد، ادامه داد: البته هنوز در بسیاری از شهرها از جمله بیرجند که جمعیت آن به علت مهاجرت روستاییان در حال افزایش است نیاز فیزیکی به ساخت مدارس احساس می‌شود.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه اکنون باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه مباحث نوین آموزش و پرورش استفاده کنیم، افزود: به جای پرداختن به کمیت‌ها باید به سمت ارتقای کیفیت مدارس حرکت کنیم و در راستای بحث کیفیت سازی به موضوعاتی همچون ارتفای سطح علمی دانش آموزان، آزمایشگاه‌های مدارس، کارگاه‌های تخصصی مدارس و غیره بپردازیم.

وی در پایان در خصوص برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند با ظرفیت سازی بهتر و بالاتر سبب جذب خیرین دیگر به سمت موضوع مهم مدرسه سازی شود و برگزاری این جشنواره از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

کد خبر 4584445

منبع: مهر

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف