Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@04:01:52 GMT

قیمت پیاز و سیب زمینی به تعادل می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۰۹۶

به گزارش فارس، سید سعید راد با اشاره به استقبال فراتر از انتظار شهروندان از میادین میوه و تره بار در ایام نوروز برای خرید میوه و سایر محصولات مورد نیاز، افزود: میزان مراجعه مردم به میادین میوه و تره بار در نوروز 98 نسبت به نوروز سال‌های گذشته به میزان بی سابقه‌ای افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر و به موجب نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین در سال جدید، قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد و سفید در میادین میوه و تره بار 7200 تومان و سیب زمینی 4600 تومان است، در حالی که قیمت هر کیلوگرم بادمجان بندری و بادمجان دلمه‌ای 3600 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته راد، قیمت هر کیلوگرم باقلا سبز در میادین میوه و تره بار 2300 هزار تومان و انواع خیار از 4200 تا 5900 تومان است، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم سبزی پاک کرده 4600 تومان و سبزی جور 3500 تومان است و سیر تازه با نرخ 6200 تومان و سیر خشک به نرخ 3 هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد.

وی گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه رنگی در میادین میوه و تره بار 9900 تومان، فلفل دلمه سبز 7 هزار تومان و کدو مسمایی سبز و کدو گلخانه‌ای رنگی 4300 تومان است، در صورتی که قیمت کدو حلوایی 3500 تومان و انواع فلفل از 4700 تا 5500 تومان است؛ این در حالی است که قیمت هر کیلوگرم ریواس در میادین میوه و تره بار 6 هزار تومان، کرفس 2900 تومان و کنگر 6 هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم کلم بروکلی 4200 تومان، کلم سفید و قرمز 5200 تومان، کلم قُمری و چینی 2 هزار تومان و گُل کلم 2900 تومان است.

راد افزود: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی گیلاسی و زیتونی در میادین میوه و تره بار 6800 تومان و گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای 3900 تومان است، در حالی که قیمت هر کیلوگرم لوبیا سبز 4300 تومان، لیمو ترش سنگی 5900 تومان، نارنج 2500 تومان و هویج 3950 تومان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744641

دیگر خبرها

  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول