Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبی گفت: شهرداری مشهد در نوروز امسال ۹۰۰ نشان، المان گل و ۱۵ ایستگاه بهارانه در شهر مشهد نصب و راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد،«مهدی یعقوبی» شامگاه(18 فروردین) در مراسم تقدیر از دست اندرکاران خانه بهار 98 که باحضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رئیس و اعضای شورای شهر و مدیران شهری در تالار شهر مشهد برگزار شد، گفت: طرح خانه بهار 98 با مشارکت بخش های مختلف شهرداری مشهد با کاشت درخت در هفته درختکاری و طرح خانه تکانی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت خدمات شهری و قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد با اشاره به این که شهرداری مشهد در نوروز امسال 900 نشان و المان گل و 15 ایستگاه بهارانه در شهر مشهد نصب و راه اندازی کرده است افزود: در نوروز امسال دو میلیون و 200 هزار مترطول از جداول رنگ آمیزی شده است.

 

وی با بیان این که در نوروزامسال 14 میلیون بوته گل با 16.8 هکتار وسعت کاشته شده ادامه داد: هم چنین186 محور در نقاط مختلف شهر آذین بندی شده است؛ در ایام نوروز 98 بوستان زائرپذیر غدیر با ظرفیت 4 هزار نفر شب چادر آماده بود و 17 سالن سرپوشیده نیز برای شرایط اضطراری درنظر گرفته شده بود.

 

یعقوبی گفت: 350 هزار گل لاله در 11 نقطه مشهد به ویژه بوستان ملت کاشته شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب کمک به سیل زدگان خوزستان سیل لرستان لرستان خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان مناطق سیل زده نوروز ۹۸ شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مردم‌محوری یکی از رویکردهای مهم شهرداری در برنامه‌ریزی برای استقبال از بهار است و همین نگاه موجب شد تا در سال‌جاری هم برای دومین سال متوالی، شاهد برگزاری جشنواره هنرهای نوری در بوستان کوهسنگی مشهد باشیم.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری جشنواره «نور» که از سوم فروردین در بوستان کوهسنگی مشهد افتتاح شده است، اظهار کرد: تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز موجب شد که شانزدهمین دوره استقبال از بهار مشهد، رنگ‌وبوی معنوی و حال‌وهوای خاصی، متناسب با این ماه را داشته باشد.

وی گفت: مردم‌محوری و توجه به خواست و مطالبه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی یکی از رویکردهای مهم شهرداری در برنامه‌ریزی برای استقبال از بهار است، همین نگاه موجب شد تا در سال جاری هم برای دومین سال متوالی، شاهد برگزاری جشنواره هنرهای نوری مشهد باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، جشنواره نور را جزو متمایزترین و خاص‌ترین اقدامات نوروزی شهرداری مشهد دانست که در کشور نظیر ندارد و افزود: مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ هم بسیار با شکوه برگزار شد و فضای مفرح و شادی را برای زائران و مجاوران حرم رضوی به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام منصوریان، توجه به فرهنگ رضوی و المان‌های معرفتی و تعاملی را یکی از نکات قابل توجه در جشنواره استقبال از بهار سال‌جاری دانست که جلوه‌های زیبایی از آن را در جشنواره نور به نمایش در آمده است.

وی با بیان اینکه جشنواره نور، بستری است که تمام بازدیدکنندگان، با هر سنی می‌توانند از ویژه برنامه‌های مختص خود استفاده کنند، تصریح کرد: این پهنه شش هکتاری، هرروز از بعد افطار میزبان علاقه‌مندان است و از عموم شهروندان مشهدی برای بازدید دعوت می‌کنیم.

کد خبر 739626

دیگر خبرها

  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • کارناوال شادی و عروسکی عید نوروز در بندرانزلی برگزار شد
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • نحوه کاشت و برداشت سیب زمینی شیرین در خانه به روش یک کشاورز ویتنامی (فیلم)
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران
  • بهره برداری از شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال
  • شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال به بهره برداری می رسد