Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مهاجرت و تغییر تابعیت قهرمانان ورزشی دلایل مختلفی دارد، گفت: ما در سال‌های گذشته هم شاهد این روند بودیم و برخی از قهرمانان ملی در رشته‌های مختلف به کشورهای مختلف مهاجرت کردند. به نظر من یکی از مقصران اصلی این اتفاق، رفتار وزارت ورزش و عدم حمایت کافی مالی و معنوی از قهرمانان ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زمانی که پاداش‌های قهرمانی را با تأخیر چند ساله و با کاهش در میزان جوایز به ورزشکاران ملی می‌دهند، ورزشکاران با دلسردی و ناامیدی مواجه شده و بلافاصله با یک پیشنهاد خارجی، در تصمیمی احساسی و فوری به یک کشور دیگر مهاجرت می‌کنند. به نظر من وزارت ورزش در بحث حمایت از ورزشکاران و حمایت از قهرمانان ملی، بیشتر دافعه دارد تا جاذبه!

دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ در واکنش به تغییر تابعیت محمدرضا آذرشکیب نیز گفت: دوران کشتی او سال‌ها به اتمام رسیده بود و به واقع او اگر می‌توانست پیشرفت کند در ایران به جایگاه بالایی دست می‌یافت. رفتن او به آذربایجان و سرو صداهای خبری، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و من بعید می دانم او بتواند در تیم آذربایجان با نتایج و آینده درخشانی روبرو شود. هر چند ممکن است در مقطعی از زمان نتیجه بگیرد اما این روند طولانی مدت نخواهد بود.

جوادی در پایان خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی قهرمانان ملی ما بعد از اینکه سال‌ها با سرمایه گذاری در ایران پرورش می‌یابند و به دوران باروری و افتخارآفرینی می رسند به دلیل رفتار متولیان امر رفتن را بر ماندن ترجیح می‌دهند. واقعاً حیف است که این همه سرمایه گذاری برای ساخته و پرداخته کردن ورزشکاران صورت گیرد اما در نهایت شاهد رفتن و مهاجرت آنها باشیم.

کد خبر 4584484 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد ابراهیم جوادی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (العین - الهلال) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745402

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است