Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@15:42:58 GMT

ماجرای لعیا زنگنه و «برادر جان»

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۵۸۶۷

لعیا زنگنه به سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی پیوست.

زنگنه چند روزی است مقابل دوربین «برادرجان» رفته تا ایفاگر نقش حلیمه این سریال رمضانی باشد.

«برادرجان» پس از تجربه‌های موفقی، چون «مادرانه» و «پشت بام تهران» سومین همکاری مشترک لعیا زنگنه با سعید نعمت‌اله به شمار می‌رود، همچنین پیش از این، زنگنه در سریال «راستش را بگو» ساخته محمدرضا آهنج همکاری داشته و «برادرجان» دومین سریالی است که زنگنه مقابل دوربین آهنج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد از بازیگران سریال «برادر‌جان» هستند.

«برادر جان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما، ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید می‌شود.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از مدیر تصویر برداری: جمال شمس، مدیربرنامه ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، مدیرتولید: آرش زینال خیری، صدابردار: محمد شیوندی، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه: جعفر محمد‌شاهی، طراح لباس: سوسن نوروزی، عکاس: مهدی حیدری و مهدی بردبار، مشاور رسانه: ملیکا راد و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دوربین فرهنگی هنری بازیگر سینما و تلویزیون لعیا زنگنه سریال ماه رمضان برادرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شان دایچ: سیلی به بازیکنم؟ به عنوان برادر بزرگ‌تر با او شوخی کردم

شان دایچ از رسانه‌ها بابت نحوه انتشار خبر سیلی‌اش به پترسون انتقاد کرد. 

طرفداری | شان دایچ در جریان اردوی اورتون در پرتغال، با سیلی محکم به سر نیتن پترسون، مقابل تمامی بازیکنان با او شوخی کرد. با این حال، پترسون و بقیه متوجه نیت واقعی سرمربی خود نبودند و برای لحظاتی تنش بین آن‌ها به وجود آمد. در نهایت با مداخله جیمز تارکوفسکی، بحث و جدل طرفین به پایان رسید و دایچ نیز از بازیکن خود عذرخواهی کرد. سرمربی تافی‌ها در نشست خبری امروزش به این موضوع پرداخته است:

همان همیشگی. برای جذاب شدن داستان، جایی برای حقیقت وجود ندارد. 

واقعا چیزی در آن ماجرا وجود ندارد. شوخی بود. ضربه آرامی به سر نیت پترسون زدم، مثل کاری که برادر بزرگتر شما انجام می‌دهد. او متوجه شوخی نشد. همین بود. چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد. 

اما خب، قطعا این داستان این‌گونه توجه جلب نمی‌کرد. بنابراین، وقتی این موضوع بیرون میاد، همه باید لایه‌ها بیشتری به آن اضافه کنند، در حالی که واقعا به همین سادگی بود.

اورتون شانزدهم جدولی روز شنبه در ورزشگاه ویتالیتی به مصاف بورنموث خواهد رفت.  

جو ملتهب در اردوی اورتون؛ شان دایچ به بازیکنش سیلی زد!

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • «مافیای روباه‌ها» بهار هم روی صحنه می‌رود
  • «محمدرضا تازه رو» یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؛ از فوت تلخ برادر تا قهرمانی!
  • رأی آوری قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم سخت‌تر است
  • اجرای نمایش «مافیای روباه‌ها» تمدید شد
  • اصولگرایان مجلس دوازدهم به وحدت می‌رسند
  • شان دایچ: سیلی به بازیکنم؟ به عنوان برادر بزرگ‌تر با او شوخی کردم
  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد