Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:32:29 GMT

دورهمی پنج نسل یک محله زیر یک سقف

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۶۶۴۶

دورهمی پنج نسل یک محله زیر یک سقف

به گزارش ایرنا، این اجتماع 500 نفری که یک شنبه شب درتالاریاس بندرعباس برگزارشد، پدران، براداران، همرزمان شهدا، مبارزان قبل از انقلاب، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و نسل دهه 80 محله الشهدا حضور داشتند.
در این دورهمی پدر شهید جعفری به عنوان مسن ترین فرد از مبارزان انقلابی، رزمندگان لشگر 425 ثارالله، مدافعان حرم حضرت زینب (س) و بچه های متولد 1380 به بعد هم دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارنامه درخشان محله الشهدای بندرعباس وجود 50 شهید و دهها آزاده ، جانباز، ایثارگر و رزمنده است که در طول 4 دهه انقلاب تقدیم کرده اند.
شرکت کنندگان در این گردهمایی دوستانه ضمن اظهار همدردی با سیل زدگان استان خوزستان کمک های نقدی خود را نیز جمع آوری کرده و در اختیار موکب ها قرار داند.
در پایان این مراسم همچنین از برترین های رشته های مختلف ورزشی، فرهنگی، قرآنی و مشارکت های اجتماعی تجلیل شد.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان انقلاب پدر رشته های مختلف ورزشی هشت سال دفاع مقدس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند

حجت‌الاسلام حمید رسایی منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: مهمترین دستاوردی که عملیات وعده صادق داشت این بود که جمهوری اسلامی ایران نظام پوشالی رژیم صهیونیستی را با موشک‌هایی که ساخت فرزندان این سرزمین بود شخم زد.

وی اظهار کرد: این عملیات نشان داد که ایران در دفاع از خاک خود با هیچ‌کس تعارف ندارد و اگر تعرضی صورت بگیرد به آن پاسخ می‌دهد.

 حجت‌الاسلام رسایی تصریح کرد: در دنیا مقابله با رژیم صهیونیستی برای خیلی‌ها غیرقابل تصور بود، اما ایران به صورت مستقیم و نه با استفاده از نیرو‌های نیابتی این حمله را انجام داد که باعث افزایش غرور ملی در کشورمان شد.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم بیان کرد: از مهمترین نتایج عملیات وعده صادق این بود که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد حتی این عملیات به صورت پنهان و به یکباره انجام نشد و همه می‌دانستند که این عملیات انجام می‌شود لذا وقتی پهپاد‌ها و موشک‌ها شلیک شدند در حقیقت آن کارکرد انسانی را به‌کار گرفتند تا اگر کسی می‌خواهد پناه بگیرد برود پناه بگیرد تا از تبعات انسانی موضوع کم شود.

وی گفت: تمام کسانی که مدافع رژیم صهیونیستی هستند با توجه به اینکه اشغالگر هستند باید مجازات شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری