Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی اسکیت هاکی ایران گفت: داشتن یک زمین کمترین خواسته یک ورزشکار و تیم ملی یک رشته ورزشی است که امروز به لطف مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این امر محقق شده است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

فرزاد هوشیدری در گفت‌‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص واگذاری زمین اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب به فدراسیون اسکیت، اظهار داشت: هنگامی که اردو تیم ملی در سال گذشته آغاز شد، تیم ملی اینلاین هاکی ایران هیچ زمینی برای تمرین نداشت و برای آماده‌سازی تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، مجبور بودیم زمین اجاره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی گاهی اوقات زمینی که در اختیار بازیکنان تیم ملی قرار می‎گرفت در ساعات پایانی روز بود و عملا امکان تمرین مناسب وجود نداشت.

وی ادامه داد: وضعیت اسفناکی برای تیم ملی بود و بازیکنان خانه به دوش شده بودند. یک روز تمرین ساعت 8 صبح بود، یک روز ساعت 23 که این اصلاً در شان تیم ملی اینلاین هاکی ایران نبود. یک روز در غرب تهران بودیم و یک روز در شرق. با تمام این تفاسیر تیم ملی کشورمان برای نخستین بار در تاریخ خود به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی افزود: پس از قهرمانی در آسیا، در اولین دیدار تیم قهرمان با مسئولان ورزشی، نشستی با حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داشتیم. این شرایط را برای او شرح دادیم و گفتیم واقعا در شأن قهرمان آسیا نیست که چنین وضعیتی داشته باشد. او هم به ما در همان نشست قول داد به محض پایان قرارداد بهره بردار زمین اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب، آن را در اختیار فدارسیون اسکیت قرار خواهد داد و مدیرعامل شرکت توسعه به قول خود عمل کرد.

هوشیدری گفت: 2 روز است که مجموعه اسکیت باشگاه انقلاب در اختیار فدراسیون قرار گرفته و تیم ملی اینلاین هاکی دو جلسه در آن تمرین داشته است. خدا را شاکریم که امروز یک زمین داریم. باور کنید داشتن یک زمین کمترین خواسته یک ورزشکار و تیم ملی یک رشته ورزشی است که امروز به لطف مسئولان شرکت توسعه این امر محقق شده است.

صدقی: بازیکنان اینلاین هاکی هیچ درآمدی ندارند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اسکیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکیت اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه