Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه ایران خودرو روز شنبه در رابطه با نوسان قیمت سهام و افزایش‌سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها شفاف سازی کرد و دیروز نیز روند بسیار خوبی را پشت سر گذاشت، امروز دوباره در این باره توضیح داد.

ایران خودرو در اطلاعیه ای خود اعلام کرد:«در راستای رعایت ماده ۲ مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان به استحضار می‌رساند تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها بعد از سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه قانون معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تاکنون ابلاغ رسمی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بر اساس اعلام «خودرو»، همچنین آیین نامه‌های اجرایی این ماده توسط هیات وزیران به تصویب نرسیده، لذا اقدامی از سوی این شرکت صورت نگرفته است. در صورت صدور مجوزهای قانونی و ابلاغ آیین‌نامه اجرایی، هیات مدیره این شرکت به منظور خروج از شمول مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت، با تایید مجمع عمومی صاحبان سهام از این ابزار به‌عنوان یکی از روش‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 بر این اساس، درصورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان اقشا می‌شود.

با توجه به این توضیح ایران خودرو در ابتدای معاملات امروز قیمت سهام ایران خودرو با کاهش روبرو شد، اما در لحظه تنظیم این خبر «خودرو» با رشد دو درصدی در قیمت پایانی مواجه شد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DJD برچسب ها: بورس ، فرابورس ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس فرابورس بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۸ هزار و ۴۴۵ واحد افزایش معادل یک و ۱۳ صدم درصد در محدوده ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های اخابر، حفارس، سهرمز، وپارس و سابیک با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های فولاد، ذوب، فملی، خودرو، شپنا، وبملت، کاما و شستا هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۲۸۹ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۴۹۶ واحد رسید.
نماد‌های آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع و آریان از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های فزر، وهور، آ س پ، هجرت و ثپردیس از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۶۱ نماد مثبت برابر ۳۴۱ نماد منفی بود. ۹۲ صف خرید مقابل ۴۱ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۲۶۰ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۱۰ میلیارد و ۷۷۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۴ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟
  • تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست