Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، لعیا زنگنه به سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی پیوسته و چند روزی است مقابل دوربین این سریال رفته است تا ایفاگر نقش حلیمه در این اثر رمضانی باشد.

«برادرجان» پس از تجربه‌هایی چون «مادرانه» و «پشت بام تهران» سومین همکاری مشترک لعیا زنگنه با سعید نعمت‌اله به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیش از این زنگنه در سریال «راستش را بگو» ساخته محمدرضا آهنج همکاری داشته و «برادرجان» دومین سریالی است که زنگنه مقابل دوربین آهنج قرار می‌گیرد.

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد از بازیگران سریال «برادرجان» هستند.

«برادر جان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما، ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید می‌شود.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از مدیر تصویربرداری: جمال شمس، مدیربرنامه ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، مدیر تولید: آرش زینال خیری، صدابردار: محمد شیوندی، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه: جعفر محمدشاهی، طراح لباس: سوسن نوروزی، عکاس: مهدی حیدری و مهدی بردبار، مشاور رسانه: ملیکا راد و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

کد خبر 4584599 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: لعیا زنگنه سریال ایرانی شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد. قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟