Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح حقوق یک روز خود را به سیل زدگان اختصاص دادند.

به گزارش ایرنا سازمان قضایی نیروهای مسلح روز دوشنبه اعلام کرد: به دنبال وقوع سیل ویرانگر در برخی مناطق کشور و خسارات جانی و مالی وارده و تأکید مقام معظم رهبری بر کمک‌های مردم و ورود دستگاه‌ها به امداد سیل زدگان، قضات و کارمندان سازمان قضایی نیروهای مسلح با اهدای یک روز حقوق خود در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در استان های سیل ‌زده گروه هایی از کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح در منطقه حاضر شده و همپای سایر نهاد‌ها در حال امدادرسانی هستند.
حجت الاسلام شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح روز گذشته در دیدار با کارکنان این سازمان با اشاره به حادثه سیل اخیر تأکید کرد: وظیفه تک تک ماست که به یاری مردم آسیب دیده از سیل بشتابیم و به اندازه توانمان امدادرسانی کنیم و کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این عرصه پیشگام باشند.
اجتمام*1003*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 قوه قضاييه حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درجلسه شورای قضایی گیلان مطرح شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس کل دادگستری گیلان در نخستین نشست شورای قضایی گیلان با تبریک عملیات غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق وجنایت‌های مکرر رژیم صهیونیستی گفت: مهم‌ترین دستاورد نظام این بود که به دنیا نشان داد هر زمان اراده کند می‌تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی افزود: مسئولان باید در انجام وظایف محوله بدرستی اقدام کنند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.
 وی موضوع حقوق عامه را از تاکیدات مکرر و هرساله رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد و گفت: صیانت از حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی گیلان است و با مسئولان و مدیرانی که در انجام وظایف و تکالیف قانونی خود کوتاهی و یا ترک فعل کنند، برخورد قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قدردانی خداییان از اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح
  • درجلسه شورای قضایی گیلان مطرح شد
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید
  • باران بهاری سیل‌آسا شد
  • آتش‌نشانی قم به تجهیزات امدادرسانی در ترافیک مجهز می‌شود
  • مهارت آموزی بیش از ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح
  • اسرائیل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد