Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@20:46:26 GMT

فروش گوشت حیوانات خاص به مشتریان خاص در جنت آباد! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۴۷۹۳۶

فروش گوشت حیوانات خاص به مشتریان خاص در جنت آباد! +تصاویر

خبرگزاری ایسنا: سردار علی ذوالقدری در توضیح این خبر گفت: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر شروع به فعالیت مجدد یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه شکار غیرمجاز، تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس امنیت طی اقدامات ویژه پلیسی اطمینان پیدا کردند که متهم با شکار غیرمجاز حیوانات وحشی و بعضا کم یاب در حیات وحش اقدام به فروش گوشت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آن‌ها به قیمت‌های بسیار بالا به مشتریان خاص می‌کند؛ لذا طی هماهنگی با دستگاهی قضایی، مأموران پلیس امنیت عمومی در بامداد سیزدهم فروردین ماه با ورود به محل سکونت این شخص در منطقه شهران، اقدام به دستگیری وی کرده و در بازرسی از محل سکونتش علاوه بر کشف سلاح‌های غیرمجاز مورد استفاده در شکار، مهمات مربوطه، دستگاه سیار POZZ، مقادیری از گوشت‌های بسته بندی شده و ... نیز کشف شد.


وی افزود: با دستگیری متهم و اعتراف صریح وی به انجام شکار غیرمجاز به همراه یکی از دوستانش، مأمورین پلیس امنیت عمومی با شناسایی محل سکونت دومین متهم پرونده در منطقه جنت آباد، در تاریخ ۱۶ فروردین اقدام به دستگیری دومین متهم پرونده کرده و از داخل منزل این متهم نیز سلاح غیرمجاز مورد استفاده در شکار، انواع فشنگ‌های جنگی و ساچمه زنی مورد استفاده در شکار و ... کشف شد.


رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: با توجه به کشفیات بدست آمده از منزل متهم در خصوص گوشت و دیگر بقایای متعلق به حیوانات وحشی شکار شده، هماهنگی لازم با سازمان حفاظت از محیط زیست در این خصوص انجام و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار داده شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جنت آباد تهران فروش گوشت حیوانات خاص عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم

آفتاب‌‌نیوز :

 سردار وحید مجید به تشریح اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت آزمون‌های کنکور سراسری نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخت و اظهار داشت: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته، از ابتدای سال جاری پلیس فتا فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کرده است.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصد‌های تخصصی بالغ بر ۳۰۰ نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد ۸۰ مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بوده اند دستگیر و به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی پرونده شان معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم جهت شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجرا می‌باشد، افزود: برابر رصد‌های صورت گرفته و تحلیل روش‌های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است.

رییس پلیس فتا فراجا خبر داد: تا کنون در این رابطه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال معادل رمز ارز و تعداد ۵۰ قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

سردار مجید با اشاره صریح به این موضوع که تا کنون هیچ گونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نگردیده است؛ یکی از شگرد‌های این افراد را واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته عنوان نمود.

رییس پلیس سایبری کشور خاطر نشان کرد: این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مالباختگان امتناع نموده اند لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند.

این مقام مسئول گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک؛ افراد می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در سراسر کشور تماس بگیرند و از خدمات انتظامی و تخصصی این پلیس بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد