Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آتش نشانی شهرداری اهر از نجات زن ۵۰ ساله از زیر آوار با تلاش دو ساعته آتش نشانان اهر خبر داد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

رحیم صادقیه اهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهر، در تشریح عملیات نجات زنی میانسال در یک ساختمان دو طبقه در اهر اظهار کرد: حوالی ساعت 4 و 30 دقیقه صبح دوشنبه 19 فروردین ماه طی تماسی تخریب یک خانه مسکونی پائین تر از چهارراه شهرداری نرسیده به بلوار ستارخان اعلام شد که بلافاصله تیم‌های نجات ایستگاه‌های آتش‌نشانی 1 و 2 به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جریان این عملیات خودروهای ایستگاه شماره یک و دو آتش‌نشانی و نیروهای آماده‌باش و خارج از شیفت برای نجات مصدومین احتمالی به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهر با ذکر اینکه خوشبختانه در این حادثه فوتی نداشتیم، گفت: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی بعد از 2 ساعت مصدوم که یک زن 50 ساله بود از زیر آوار سالم خارج و تحویل اورژانس شد.

صادقیه در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که علت تخریب این منزل مسکونی دو طبقه چه بود؟ خاطرنشان کرد: علت اولیه تخریب این واحد مسکونی عدم دقت به توصیه‌های ایمنی و مقاوم سازی نکردن آن پس از زلزله سال 91 ارسباران بود که سبب شده به تدریج مقاومت خود را از دست داده و فرو بریزد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عیدی پور شامگاه چهارشنبه با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های آتش نشانان در عصر روز بارانی برای امداد رسانی به شهروندان شیرازی افزود: عصر امروز بارش‌های شدید و کم سابقه در شیراز به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ۲۳ واحدعملیاتی برای بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید