Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه امام حسین(ع) نور چشم اهل سنت محسوب می شود، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در خط و مشی امام حسین(ع) گام برمی دارند و در سیل های اخیر این سبز پوشان در خط مقدم کمک رسانی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین(ع) اظهار کرد: این امام بزرگوار شخصیتی والایی داشته به طوری که ذریه پیامبر اکرم (ص) و پرورش یافته حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای روحانیت اهل سنت هرمزگان با اشاره به جایگاه امام حسین(ع) در میان اهل سنت عنوان کرد:  ابن امام همام نور چشم اهل سنت و سرور جوانان در بهشت به شمار می رود به طوری که پیامبر اکرم(ص) درباره شخصیت ایشان فرموده اند که حسین(ع) از من است و من از حسین (ع) هستم.

اخلاق و منش امام حسین(ع) الگویی برای همگان است

راهبر تصریح کرد:  بعد از گذشت ۵۰ سال از رحلت پیامبراکرم (ص) زمانی که حکومت به دست جابران و ظالمانی چون یزید افتاد امام حسین(ع) همراه با خانواده و نزدیکان خود برای در امان ماندن دین مبین اسلام قیام کردند.

وی افزود: امام حسین(ع) با ریختن خون خود در کربلا درخت اسلام را تنومند ساخته تا دشمنان جرات زدن هر گونه ضربه ای به اسلام را نداشته باشند.

 امام جمعه اهل سنت بندرچارک با تاکید بر اینکه اخلاق و منش امام حسین(ع) الگویی برای همگان است، بیان کرد:  چگونگی برخورد با دشمن، برخورد با خانواده، امر به معروف و نهی از منکر ، توجه به نماز اول وقت که همگی لازمه جامعه می باشد می توان از سیره و روش زندگی امام حسین(ع) به دست آورد.

پاسداران انقلاب اسلامی در خط و مشی امام حسین(ع) گام برمی دارند

راهبر با اشاره به نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در خط و مشی امام حسین(ع) گام برمی دارند و از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حضور فعال و پررنگی داشته اند.

وی اقدامات پاسداران را در راستای صیانت از اسلام و انقلاب دانست و عنوان کرد: پاسداران جان بر کفانی هستند که در هر نقطه ای از کیان اسلامی به حضور آنها نیاز باشد در کمترین زمان ممکن خود را به آنجا رسانده و نمونه مصداق آن حضور به موقع آنها در مناطق سیل زده است.

در سیل های اخیر پاسداران در خط مقدم کمک رسانی هستند

عالم اهل سنت هرمزگان اظهار کرد: پاسداران با وجود اینکه افراد  نظامی محسوب می شوند اما در مقوله سیل های اخیر کشور در خط مقدم  کمک رسانی به سیل زدگان قرار داشته اند و این سبز پوشان انقلاب اهل شعار نبوده و کمک رسانی خود را در عمل نشان می دهند.

راهبر خاطر نشان کرد: در حالی دشمنان پاسداران را تروریسم می نامند که خود به دنبال ظلم و زورهستند و به علت ترسی که از سبز پوشان انقلاب دارند آنها در لیست سیاه خود قرار داده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است