Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون جهانی قایقرانی برگزارکنندگان المپیک 2020 توکیو را پس از بازدید از طرح ساخت و ساز پیست های اسلالوم، آبهای آرام و پارکانو تحسین کرد.

با توجه به جدول زمان بندی توسعه و تکمیل پیست های قایقرانی المپیک، این پیست ها تا تیرماه کاملا آماده می شوند.

دبیرکل فدراسیون جهانی کانوئینگ در این خصوص گفت: پس از آخرین بازدیدی که داشتیم می توان تغییرات قابل توجهی در رشد و تکمیل هر دو پیست آبهای آرام و اسلالوم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمون تولسون ادامه داد: واقعا می توانیم شکل گرفتن پیست را کاملا حس کنیم و توکیو را خیالی راحت از اینکه پیست ها در سطح خیلی عالی قرار دارند ترک کنیم و ورزشکاران و تماشاگران هم با دیدن این اماکن خرسند خواهند شد.

پیست آبهای آرام المپیک در بندر توکیو ساخته شده و کمتر از 30 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و پیست اسلالوم در منطقه کاسای و کمتر از 25 دقیقه با مرکز توکیو فاصله دارد.

هر دو پیست پس از بازیهای المپیک و پارالمپیک برای ورزشکاران و علاقه مندان قایقرانی و ورزش های آبی حفظ می شود و یک میراث خارق العاده است.

برای اولین بار فدراسیون های جهانی کانوئینگ و روئینگ برای بازدید از پیست المپیک همراه شدند. البته به گفته مسئولان هر دو فدراسیون این روابط نزدیک خصوصا در مورد برگزاری مسابقات المپیک و کم کردن هزینه ادامه پیدا می کند.

شبیه سازی مسابقات المپیک در بخش آبهای آرام شهریورماه و اسلالوم مهرماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جدول رشد ساخت و ساز شبیه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • المپیک شگفتی‌ها
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن