Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهر از اعزام موکب اربعین شهدای ارسباران به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: خادمان موکب اربعین ارسباران از لحاظ پخت غذا، توزیع اقلام و ... آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده هستند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار نوروزی فرماندار و اعضای شورای شهرستان اهر با وی؛ ضمن تسلیت جان‌باختگان در سیلاب اخیر در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: یک لحظه درنگ کنیم اگر خدای‌ ناکرده سیلابی که در استان‌های گلستان، لرستان، مازندران و خوزستان اتفاق افتاد در اهر اتفاق می‌افتاد تا چه حدی مدیریت بحران ما آمادگی داشت؟ بنده دیده‌ام در برخی مکان‌ها احتمال وقوع سیلاب وجود دارد و آن محل تا هفته‌های پیش لای‌روبی نشده بود لذا باید مدیران ما بحران را از اکنون مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی مناطقی که سیلاب به وقوع پیوسته و باعث جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنان شد نتیجه سوءمدیریت و دخالت در طبیعت بود که دستکاری کرده بودند، از این‌رو تاکید داریم پیش از آن‌که خدای‌ناکرده حوادثی مشابه سیلاب استان‌های سیل‌زده اتفاق نیفتاده نقاط سیل‌خیز را برطرف و از حادثه جلوگیری کنیم.

امام جمعه اهر با ذکر اینکه سیلاب اخیر در برخی از استان‌های کشور؛ اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشت، گفت: نیروهای مردمی، سپاه، بسیج، ارتش، دولت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اتحاد و انسجام را به نمایش گذاشتند در حالی که این اتحاد بیش از سایر کشورها در ایران دیده می‌شود از این‌رو مساجد و دستگاه‌های دولتی و انقلابی اهر در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان هستند.

دستور تخلیه شهر 40 هزار نفری شیبان صادر شد؛ سیل‌بند اول شکستجانشین فرمانده کل سپاه: خوزستان را بهتر از قبل می‌سازیم‌ / حضور ‌عملیاتی فرماندهان ارشد سپاه در مناطق سیل‌زدهقرارگاه خاتم جزء اولین مجموعه‌هایی بود که به یاری سیل‌زدگان شتافتبرگزاری مراسم گلریزان جامعه ورزش برای کمک به سیل‌زدگان‌همراهی بانوان دزفولی در بسته‌بندی مواد غذایی برای ارسال به مناطق سیل‌زده+تصاویر

حاجی‌زاده از اعزام موکب اربعین شهدای ارسباران به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: موکب اربعین شهدای ارسباران با هدف خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان، به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شود به طوری که خادمان موکب اربعین ارسباران از لحاظ پخت غذا، توزیع اقلام و ... آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده هستند.

وی در ادامه با تاکید بر تشکیل بسیج مردمی و دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی برای تحقق شعار «رونق تولید» گفت: همان‌طور که می‌دانیم مقام معظم رهبری شعار سال‌های اخیر را بر مبنای اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند این در حالی است که «تولید» در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش اساسی داشته و دارد.

امام جمعه اهر اضافه کرد: مشکلات اقتصادی کشور زمانی حل می‌شود که ما به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تولید پی‌برده و برای تحقق ان با جان و دل تلاش کنیم و در سال 98 سعی کنیم تا شعار «رونق تولید» دچار شعارزدگی و صرفاً سخنرانی‌های بدون عمل نشود.

حاجی‌زاده در واکنش به اقدام سردمداران آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گفت: این‌که روئسای جمهور عراق و سوریه می‌گویند ایران کشورشان را از دست تروریست‌های داعش نجات داد برای شما آمریکایی‌ها شاید قابل‌قبول نباشد ولی مطمئن باشید با این تصمیم حمایت بی‌چون و چرای خودتان از تروریست‌های داعش بر همگان آشکار می‌سازید و ما می‌گوییم تروریست واقعی دنیا شما (سردمداران آمریکایی) هستید.

کمیته ویژه برای عملیاتی‌شدن شعار«رونق تولید» در اهر تشکیل می‌شود

زاهد محمودی، فرماندار اهر در دیدار نوروزی اعضای شورای اداری با امام جمعه اهر با تبریک پیشاپیش روز پاسدار اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال 98 را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کرده‌اند و دولت بر مبنای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، سیاست‌های خود را بر عملیاتی شدن «رونق تولید» قرار داده است.

وی از تشکیل کمیته ویژه برای عملیاتی شدن شعار سال‌جاری «رونق تولید» در شهرستان اهر خبر داد و افزود: کمیته ویژه برای عملیاتی شدن «رونق تولید» با مشارکت دستگاه‌های دولتی در اهر تشکیل می‌شود و برنامه‌هایمان در راستای شعار سال به منظور حمایت بیش از پیش از تولید تدوین خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر در ادامه با تسلیت جان‌باختگان در سیلاب اخیر در برخی از استان‌های کشور گفت: تاکید امام جمعه اهر نیز بر این بود تا هرچه می‌توانیم کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان ارسال کنیم و در این میان تمامی دستگاه‌های دولتی و انقلابی برای کمک به سیل‌زدگان دریغ نکرده و نمی‌کنند.

محمودی بابیان اینکه توطئه‌های دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال ادامه داشته و حفظ اتحاد و انسجام در برابر توطئه‌های دشمن امری ضروری است، ادامه داد: سال 98 از جهات مختلف برای ما با اهمیت است چراکه امسال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و دشمنان از هم‌اکنون درصدد آن هستند تا مشکلات را برجسته کرده و ملت ایران را از نظام اسلامی دلسرد کنند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در طول 40 سال گذشته به نیات و توطئه‌های دشمنان پی برده‌اند و به خوبی می‌دانند که دشمن قصد دارد مردم را از نظام اسلامی جدا کرده و زمینه کمرنگ شدن حضور را در پای صندوق‌های رای فراهم کند ولی دشمنان نمی‌دانند که ملت ایران در طول چهار دهه گذشته با عشق و علاقه از انقلاب اسلامی دفاع کرده و می‌کنند.

فرماندار شهرستان اهر ضمن محکوم کردن سیاست‌های نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: ترامپ بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند سیلی محکمی از ملت ایران خواهد خورد و در تقابل مردم ما نیروهای نظامی و مستشاری آمریکا را جزو تروریست‌های داعشی قلمداد می‌کنند.

محمودی در پایان سخنان خود بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام در برابر توطئه‌های دشمنان و مشارکت در صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات مجلس تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تولید ۱۰ فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار عبدالرضا آزادی امروز در ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کنگره‌های شهدا باید با جریان‌سازی و فراگیرانه بتواند ذهن عموم مردم را درگیر کند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هر کنگره شهدا حداقل یک فیلم سینمایی تولید کرده است و لازم است هر کنگره شهدا 50 تا 100 مستند پرمحتوا تولید کند، عنوان کرد: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری که برگزار می‌شود، در دستور کار است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تدوین شناسنامه ایثار و شهادت یک کار هویت‌ساز در مقابل القای بی‌هویتی دشمن در جامعه است، مطرح کرد: در دومین کنگره شهدای این استان لازم است کار هنری و جریان‌ساز انجام شود.

آزادی با تأکید بر شهید‌محور بودن کنگره‌های شهدا، ادامه داد: نهضت سرگذشت‌پژوهی برای شناخت شهدا لازم است که باید برای آن کمبودهای موجود برطرف شود. باید با زبان هنر، یاد شهدا را در میان جامعه زنده نگه داشت.

وی با تأکید بر اینکه انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی باید با زبان هنر انجام شود، گفت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، جریان‌سازی فکری و امیدآفرینی است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند