Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بنا بر درخواست اورژانس کشور، پنج واحد امداد فوریت های پزشکی از اصفهان به اهواز اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در حوادث سیل اخیر در کشور، استان اصفهان به عنوان معین استان خوزستان تعیین شد لذا بنابر درخواست سازمان اورژانس کشور پنج واحد امداد فوریت های پزشکی از اصفهان با توان پنج دستگاه آمبولانس و ۱۰ نفر پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی، روز گذشته به اهواز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه واحدهای اعزام شده از امروز صبح به اهواز رسیدند، افزود: در حال حاضر این واحدها تحت فرمان مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اهواز فعالیت می کنند و تا زمانی که نیاز باشد در خوزستان خدمت رسانی خواهند کرد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: این پنج واحد از شهرستان های اصفهان، نجف آباد، فلاورجان و شهرضا اعزام شده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر محمود شمسی پور دهکردی با اعلام ثبت ۲۰۴ هزار و ۵۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ در سال گذشته در استان گفت: از این تعداد ۴۳هزار و ۲۸۷ مورد منجر به اعزام آمبولانس شده است.

ایشان با اشاره به انجام ۴۳ هزارو ۲۸۷ ماموریت افزود: این ماموریت ها شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده در استان می باشد که از این تعداد ۲۶هزار و ۱۴۰ ماموریت مربوط به بیماری‌ها است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: از تعداد مأموریت انجام شده ۱۰هزار و ۴۱۱مورد مربوط به حوادث تصادفی بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۸ درصدی را شاهد بودیم و ۹ هزار و ۲۳۹ مورد ماموریت ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

وی تعداد ماموریت‌های قلبی انجام شده در مدت زمان یاد شده را ۲ هزار و ۷۵۲ مورد و تعداد مأموریت های تنفسی یک هزار و ۸۶۹ مورد اعلام و افزود: در مدت یاد شده تعداد ۲۴ هزار و ۴۹۶ مورد مزاحمت تلفنی با مراکز ۱۱۵ استان ثبت شده که این موارد می‌تواند نقش بسزایی در کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان داشته باشد.

دکتر شمسی پور دهکردی با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۳۴ درصدی را داشتیم و تعداد ۳۱ مورد غرق شدگی و تعداد ۵۶ مورد نیازمند به خدمات اورژانس هوایی در استان به مرکز دیسپچ اورژانس استان گزارش شده است که نسبت به سال گذشته کاهش ۱۸ درصدی را داشته ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894952

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • ثبت بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری
  • ریزش آوار منجر به مرگ یک نفر شد
  • پیش بینی وقوع رگبار‌های پراکنده و رعد و برق در خوزستان
  • پیش‌بینی وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • پیش بینی وقوع رگبارهای پراکنده و رعد و برق در خوزستان
  • ۳ مصدوم در حادثه جاده آبادان به اهواز