Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،‌ سیدمحمد کاظم نظری، معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از موکب‌های اربعین حسینی استان دعوت می‌کنیم جهت کمک به مناطق سیل زده و استقرار در استان‌هایی که مردم به دلیل سیل نیاز به خدمات این موکب‌ها را دارند به خصوص استان‌های خوزستان و لرستان با هماهنگی استانداری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمیته‌ای به نام کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه در ستاد مرکزی اربعین حسینی تشکیل شده که کار هماهنگی و مدیریت موکب‌ها را انجام می‌دهد.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این شرایط سخت یاری رسانی به مردمی که ناچار به ترک خانه خود شده اند، بسیار مهم و علاوه بر اجر اخروی به انسجام ملی کمک می‌کند.
نظری ضمن تقدیر از مشارکت خودجوش و خیرخواهانه مردمی در سراسر استان برای کمک به سیل زدگان، بیان کرد: تاکنون کارکنان ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف و همچنین سازمان‌های مردم نهاد برای کمک به سیل زدگان اقدام کرده اند که نشان از روحیه نوع دوستی و ایثار مردم استان دارد.
وی یادآور شد: سازمان هلال احمر استان کانال مطمئن و سریع برای رساندن کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی موکب اربعین استان سیل زده قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۴۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر سه شنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، برگزار شد، «سجاد بهرامی» به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: منش مردم این دیار، ریشه در علم و فرهنگ دارد و شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

علی محمد روستا افزود: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهردار این شهر باید برای آبادانی شهر سی‌سخت تلاش و همت مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع و این شهر بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران آماده شود.

کد خبر 6079827

دیگر خبرها

  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • چند و چونی پیرامون طرح جذب نخبگان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد