Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور آقاجانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 6 محموله کمک های غیر نقدی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال به مناطق سیل زده گلستان، لرستان و ایلام بارگیری و ارسال شده است.
وی اظهار داشت: شهروندان زنجانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند و کمک های غیر نقدی را نیز به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: برای یاری رساندن به سیل زدگان کشور 30 چادر جمع آوری کمک های مردمی در استان برپا شده که از این تعداد 10 چادر جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف شهر زنجان واقع شده است.
وی اضافه کرد: این چادرهای جمعیت هلال احمر استان از صبح تا شب در سطح معابر دایر بوده و شهروندان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل دهند و در این میان نیز شعب هلال احمر نیز آماده دریافت مساعدت های شهروندان است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: هفته گذشته و با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، 50 نفر از نجاتگران مجرب استان در قالب تیم های تخصصی امداد و نجات در استان لرستان حضور فعالانه ای دارند.
به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان این تیم ها تجهیزاتی همچون لجن کش، پمپ های روبین، الکتروپمپ، اسپیکو همراه دارند و به یاری سیل زدگان شتافته اند.
به گزارش ایرنا، با آغازین روزهای سال نو، بارش های شدید در کشور موجب بروز سیل در مناطق شمالی و سپس استان های جنوب غربی شد و خسارت های بسیاری را بر جای گذاشت.
9646/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان سیل هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هموطنان نوعدوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

کد خبر 6081279

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش