Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: اقلام درمانی که ما  برای استان خوزستان فرستاده‌ایم بالغ بر ۱۰ تن بوده است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین کریم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین کاری که می‌تواند بی خبریها را به یک راهکار تبدیل کند وجود اصحاب رسانه است که می‌تواند چالش های مهم و مشکلات را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان البرز با وجود مشکلات فراوان به عنوان معین استان خوزستان قرار گرفت، افزود: حادثه سیل در کشور سبب جلسات بسیار زیادی در استان شد که به موجب آن خطر سیل در استان کاهش یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه در ایام نوروز بازدیدهای بسیاری از مراکز درمانی، مراکز سلامت نوروری و فوریت‌های پزشکی استان انجام و سبب تنبیهات و تشویقات زیادی هم شد، گفت: حدود   24 هزار و 677 تماس با شماره 115 در طول نوروز برقرار شد.

کریم با اشاره به اینکه ماموریتهایی که در استان البرز در فوریتها انجام شد 8 هزار و 881 ماموریت بوده است، عنوان کرد:  ماموریتهای غیرتصادفی 8 هزار  و 7 و تصادفی 874 و تصادفات جزئی 572 بوده است.

سیل اخیر 364 میلیارد تومان خسارت به راه‌های استان کرمانشاه وارد کردامداد‌رسانی نیروی دریایی سپاه به مردم سیل‌زده کوت عبدالله + فیلم‌جانشین سپاه همدان: نیازمند نصب 100 کانکس در منطقه چگینی هستیم؛ آغاز عملیات امدادرسانی ‌به 45 هزار سیل‌زده‌

وی ادامه داد: در ایام نوروز  اورژانس هوایی 17 پرواز داشته و 24 مصدوم را منتقل کرده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه 961 نفر به ایستگاه سلامت مراجعه کرده و 14 هزار و 351 فقره  بازدید بهداشتی از اماکن انجام شده که 152 مورد پلمب داشته‌ایم، بیان کرد: میزان غذای معدوم شده حدود 7 هزار و 276 کیلو بوده است.

وی با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال 162 مصدوم داشتیم که 13 مورد آن به  بستری منجر شد که آسیب جدی نبوده است، گفت: از مجموعه مصدوم ها 35 مورد آسیب مختصر چشمی،60 درصد سوختگی و 59 مورد آسیبهای بافتی و 8 مورو مصدومیتهای جزئی بوده است.

کریم با بیان اینکه اقلام درمانی که ما  برای استان خوزستان فرستاده‌ایم بالغ بر 10 تن بوده است، عنوان کرد: در ماموریتهای تصادفی 296 ماموریت تصادف جاده‌ای داشته ایم که نسبت به سال گذشته 13درصد کاهش داشته است.در جاده‌ها هم 2 مورد فوتی داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته 60 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

R41451/P1361/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می‌شود.
مهرداد شریفی افزود: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتور‌های انعقادی رایگان، تزریق فاکتور‌های نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.
شریفی گفت: ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشار‌های روانی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • امروزه تشخیص طبی پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی