Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي پرسپوليس ابراز اميدواري کرد که تيمش همانند سال گذشته، با خوشحالي ورزشگاه الوصل امارات را ترک کند.
به گزارش آريا به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، برانکو ايوانکوويچ پيش از بازي تيمش مقابل الاهلي عربستان، درباره برگزاري بازي در زمين بي‌طرف گفت: از الوصل امارات براي فراهم کردن شرايط تمريني و ميزباني از اين مسابقه تشکر مي‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اميدوارم مثل سال گذشته در استاديوم الوصل خوشحال باشيم. اين بازي‌ها سخت‌ترين و مهم‌ترين بازي‌ها در آسياست. الاهلي يکي از چهار تيم برتر عربستان است.
سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: هنگام قرعه کشي ليگ قهرمانان آسيا هم گفتم که گروهمان در کنار استقلال، سخت‌ترين گروه آسياست.
برانکو درباره وضعيت تيمش نيز اظهار کرد: به جز انصاري و ماهيني، بقيه بازيکنانمان در آمادگي کامل هستند. مساله مهم آمادگي بازيکنان از نظر روحي و رواني است. اميدوارم فردا خودشان را نشان دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برانکو الاهلي پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند. 
برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. 
یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند. 
حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند.  

تیم ملی چین در حال حاضر 7 امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تيمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا 2027 اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • مشکلات روحی و روانی تایرل مالاسیا حقیقت ندارند
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال