Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@06:00:39 GMT

(تصاویر) محموله صلیب سرخ آلمان برای سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۱۳۲۲

(تصاویر) محموله صلیب سرخ آلمان برای سیل‌زدگان

سفیر آلمان در ایران گفت: آلمان از ابعاد سیل و عمق درد و رنجی که مردم سیل زده تحمل کرده خبر دارد و آن را درک می‌کند و ما خوشحالیم که توانستیم بدون بروکراسی از طریق صلیب سرخ و شرکای خودمان در هلال احمر کمک‌هایی را ارائه کنیم.

به گزارش ایلنا، میخاییل کلور برشتولد، سفیر آلمان در ایران در این نشست عنوان کرد: امروز بسیار خوشحالم که امکان ارائه کمک‌های بشردوستانه از طریق صلیب سرخ آلمان به ایران فراهم شده است و این محموله بشر دوستانه از طریق صحیح و بدون بروکراسی به ایران ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سعی کردیم این را نشان دهیم که آلمان پشت مردم است و از مردم سیل زده حمایت می‌کند.

وی افزود: آلمان از ابعاد این سیل و عمق درد و رنجی که مردم سیل زده تحمل کرده است خبر دارد آن را درک می‌کند و ما خوشحالیم که توانستیم بدون بروکراسی از طریق صلیب سرخ و شرکای خودمان در هلال احمر کمک‌هایی را ارائه دهیم. من باز هم تأکید می‌کنم این عملیات و همکاری تنها به این دلیل امکان پذیر شده زیرا یک رابطه خوب و بلندمدت بین هلال احمر ایران و صلیب سرخ آلمان از قبل وجود داشته است.

کلور برشتولد ادامه داد: این همکاری‌ها منجر به این شد که یک اعتماد دوجانبه شکل بگیرد و از طریق این اعتماد عملیات‌ها و آموزش‌هایی صورت بگیرد. علی رغم مشکلاتی که وجود دارد توانستیم هواپیمایی با محمولات به مناطق سیل زده بفرستیم البته این تنها کمک بشردوستانه آلمان به ایران نیست.

سفیر آلمان در ایران گفت: آلمان‌ها سال‌هاست که از پناهجویان افغانستانی در ایران توسط چارچوب‌های سازمان غذا و سازمان ملل کمک رسانی می‌کنند. من اما در پایان از همه بابت تلاش‌ها و اعتمادهای موجود و همکاری‌های تخصصی که وجود دارد تشکر می‌کنم. همچنین از آقای مارک هافمن نماینده صلیب سرخ آلمان که برای رسیدن این محموله به ایران تلاش کرده است سپاسگزارم.

مارک هافمن نماینده صلیب سرخ آلمان در این مراسم بیان کرد: من از حضور پرتعداد شما تشکر می‌کنم و همچنین از آقای سفیر سپاسگزارم، زیرا این اتفاق توسط یک توییت کوچک از طریق او آغاز شد. ما از طریق حمایت‌های مالی دولت آلمان توانستیم این تجهیزات را به ایران ارسال کنیم از این جهت من از طرف کل سازمان از سفیر به خاطر همکاری‌های بلند مدت تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این سیل به ما نشان داد روابط نزدیک و خوب چه قدر حائز اهمیت است چون در این صورت این همکاری در مواقع بحرانی می‌تواند خیلی خوب پیش برده شود.

نماینده صلیب سرخ آلمان در پایان بیان کرد: این اقلام یک کمک بسیار کوچک از طرف ما بوده و باید همینجا از کسانی که در محل حادثه هستند و بدون خستگی به مردم در همه زمینه ها کمک می‌کنند تشکر کنیم.

  عکاس: مریم کامیاب/مهر  

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیل زدگان صلیب سرخ آلمان تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان

باتوجه به وقع سیلاب در ۷ استان جنوبی کشور، از روز دوشنبه ۲۷ فروردین تا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲۰ تیم عملیاتی در قالب ۶ هزار امدادگر و نجاتگر به مناطق سیل زده اعزام شده اند.

دیگر خبرها

  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • احضار سفیر ایران در پرتغال
  • بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم از زنجان به سایر نقاط کشور منتقل شد
  • انتقال بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم در سال ۱۴۰۲ به سایر نقاط کشور
  • آلمان سفیر ایران را احضار کرد
  • انتقال بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم از زنجان در سال گذشته به سایر نقاط کشور
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • توقیف محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران