Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حسن حقیقی در این دیدار ها ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در سال گذشته و فعالیت ها و خدمات صورت گرفته در جهت امدادرسانی به شهرهای درگیر با سیل جنوب تهران در ایام عید، به ویژه شهر کهریزک، از حمایت ها و همراهی های امام جمعه محترم و فرماندار ویژه شهرستان ری در جهت ارایه خدمات شایسته به شهروندان جنوب تهران  تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که این تعامل و همکاری ارزنده در سال جدید نیز همچون سال های گذشته تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

 هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این دیدار ضمن تبریک سال نو به مدیرعامل آبفای منطقه، تلاش ها و خدمات شبانه روزی مجموعه دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان ری در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان ری و جنوب تهران در سال گذشته را ستودنی دانست و از عملکرد ارزنده شرکت آب و فاضلاب منطقه در امدادرسانی به شهرهای سیل زده جنوب تهران در روزهای نخست سال جدید قدردانی کرد.  

حجت  الاسلام شاهچراغی، امام جمعه شهرستان ری و عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران نیز در این دیدار سال نو را به مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب منطقه تبریک گفت و با اشاره به آمادگی ائمه جمعه جنوب تهران برای همکاری و مشارکت با آبفای منطقه در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، از زحمات و تلاش های مجموعه مدیران و کارکنان شرکت در جهت خدمت رسانی به مردم شریف جنوب تهران قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران امام جمعه سال نو فرماندار معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد

سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  پروازهای کشورهای حاشیه خلیج فارس از شب گذشته به دلیل بارش باران و وقوع سیل  با تاخیر روبرو شده بود و یا باطل شده بود که اکنون از سر گرفته شد.

وی افزود: با توجه به مساعد شدن شرایط آب و هوایی در امارات ،دبی ، شارجه و عمان پرواز ها از سر گرفته شد.

چلندری بیان کرد: در برخی از پروازها امکان تاخیر چند ساعته وجود دارد اما باطل نمی شود بنابراین مسافران قبل از انجام پرواز  از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند. 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی  تاکید کرد: ممکن است دوباره شرایط  آب وهوایی تغییر کند و پرواز های کشورهای حاشیه خلیج فارس  باطل شود اما هنوز چیزی اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود