Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پس از دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری مبنی بر تسریع در احداث پل هفت‌تیر شهرستان پلدختر که بر اثر سیل تخریب شده بود، گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی این نیرو با تلاش شبانه روزی و جهادی و به کارگیری امکانات لازم پس از ۴۸ ساعت آن را احداث و راه اندازی کرد.

بنابراین گزارش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام خبر فوق گفت: پل هفت تیر پلدختر به طول ۲۰۰ الی ۲۵۰ متر است که ۵۰ متر آن بر اثر وقوع سیل تخریب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پل که ظرفیت تحمل ۴۰ تن فشار را دارد، توسط گروه ۴۱۱ مهندسی بروجرد نیروی زمینی ارتش احداث شده و ارتباط بین غرب و شرق شهر پلدختر را برقرار کرد و با احداث این پل امکان کمک رسانی سریع‌تر و با حجم بیشتر فراهم شد.

امیر سرتیپ نعمتی ادامه داد: قطعات این پل که متعلق به گروه ۴۱۱ مهندسی نیروی زمینی ارتش و یک پل تدارکاتی است، بوسیله ۱۴ تریلی، توسط آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش از بروجرد به پل‌دختر منتقل شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیل ارتش پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرتیپ کیومرث حیدری فرماندهی نیروی زمینی ارتش ایران امروز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، پاسخگوی سئوالات آنان شد.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد
  • سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد