Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سیامک جبارنیا در نشستی خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی خانه پزشکان است، اظهار کرد: با اعضای قبلی این سازمان مشکلات زیادی داشتیم ولی در دوره اعضای جدید این مشکلات برطرف شد.

وی بابیان اینکه به کمک مردم سیل‌زده می‌رویم، افزود: مجموعه علوم پزشکی استان ۱۰ تن اقلام بهداشتی و درمانی باهدف همدردی با مردم مناطق سیل‌زده کشور جمع‌آوری و آماده ارسال آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بابیان این مطلب که بسیج جامعه پزشکی استان به‌صورت مرتب درصدد جمع‌آوری اقلام موردنیاز اعلام‌شده توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور است، عنوان کرد: ۹ پزشک متخصص به همراه اقلام کمکی به مناطق سیل‌زده اعزام‌شده‌اند و به بهبود شرایط بهداشت و درمان خوزستان کمک خواهند کرد.

جبارنیا بابیان اینکه رفع مشکلات بهداشت و درمان در دستور کار ماست، عنوان کرد: بازدید از بیمارستان‌ها با کنترل شرایط ارائه خدمات به مردم صورت گرفت و حضور یا عدم حضور پزشکان شیفت در بیمارستان‌ها و نحوه برخورد کارکنان با بیماران بررسی و تذکرات لازم داده شد.

وی به شاخصه‌های مثبت درمان استان البرز اشاره کرد و گفت: در روزهای نخست سال جاری شرایط بیمارستان‌ها مناسب ارزیابی‌شده است و درصدد رفع مشکلات هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بابیان اینکه بیمارستان مدنی، بیمارستان اصلی ما است، عنوان کرد: طی ۱۳ روز ۶۱۰ عمل جراحی در این بیمارستان امام شده است.

جبارنیا ادامه داد: در مدت ۱۳ روز ۶ هزار نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که برای سه هزار نفر آن‌ها در اورژانس پرونده تشکیل شد و ۴۳۵ نفر از این تعداد بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه ملکیت بیمارستان امام خمینی برای دانشگاه علوم پزشکی البرز نیست، ادامه داد: بیمارستان امام خمینی در اختیار بنیاد شهید بود و بعد به سازمان همیاری شهرداری واگذار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بابیان اینکه پروانه بیمارستان هنوز به نام بنیاد شهید است، اضافه کرد: دو نهادی که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند اداره بیمارستان را به عهده گرفته‌اند و این مشکلاتی را برای این بیمارستان ایجاد کرده است.

جبارنیا بابیان اینکه بنیاد شهید یک‌نهاد دولتی است، گفت: پس تعرفه‌های این بیمارستان نیز باید دولتی باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،دکتر ابراهیم مقیمی سارانی گفت: این مرکز با داشتن ۲۲۳ تخت فعال روان پزشکی و ضریب اشغال تخت ۱۰۰ درصد به صورت شبانه، به شهرورشد ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
رئیس بیمارستان ابن سینا، از رشد سی درصدی خدمات درمانی انجام شده در این مرکز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.ندان و هموطنان از استان‌های دور و نزدیک خدمات ارائه می‌دهد.
او اضافه کرد: در سال گذشته، ۵۵ درصد خدمات بیمارستان ابن سینا به شهروندان شیرازی و ۴۵ درصد مربوط به مراجعان از شهرستان‌ها و سایر استان‌های همجوار ارائه شده است.
رئیس بیمارستان ابن سینا، با اشاره به وجود بخش روان پزشکی کودکان و بخش اورژانس شبانه روزی زنان و مردان در مرکز آموزشی درمانی ابن سینا افزود: ارایه خدمات بستری روان پزشکی این بیمارستان در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ درصددر مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است و همچنین طیف وسیعی از خدمات روان پزشکی و بازتوانی سرپایی مهم و تخصصی و فوق تخصص را به جامعه فارس و کشور ارائه کرده است.
دکتر مقیمی سارانی ادامه داد: پارسال حدود ۲۶ هزار بیمار و مراجعه کننده در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ابن سینا ویزیت شده اند و خدمات دیگری شامل خدمات روان پزشکی، روان شناسی، نوروفیدبک، QEEG، کار درمانی و گفتار درمانی، مشاوره تغذیه، شوک درمانی سرپایی و همچنین ویزیت متخصص مغز و اعصاب به مراجعان و بیماران ارایه شده است.

او بیان کرد: امسال هم کلینیک اوتیسم، کار درمانی و گفتار درمانی با محوریت بازتوانی کودکان مبتلا به این عارضه‌ها با امکانات قابل قبول و با همه توانمندی‌های ممکن راه اندازی شده و آماده خدمات رسانی به خانواده‌ها است.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد