Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از محدودیت ترافیکی در برخی از راه های گلستان خبرداد وگفت: محور بندرترکمن- یساقی مسدود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ مهدی میقانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در سطح برخی از راه های استان هستیم و تردد عادی و روان در محورهای اصلی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور بندرترکمن- یساقی به دلیل بالا آمدگی آب مسدود است.

مدیرکل راهداری  و حمل و نقل استان گلستان تصریح کرد: با احداث پل های موقت با تلاش های راهداران و نیروهای سپاه و ارتش ، با احداث پل های موقت در محورهای خواجه نفس-گمیشان، گمیشان- آق قلا تردد صرفاً برای خودروهای راهداری، امدادرسان و محلی برقرار شده است.

میقانی با بیان این که محور گرگان به آق قلا هم با نصب چند پل موقتی باز است، بیان کرد: در محور یک باند خواجه نفس- گمیشان در ساعات زوج مسیر از خواجه نفس به گمیشان و در ساعات فرد از مسیر گمیشان به خواجه نفس تردد برقرار است.

وی گفت: محور ترانزیتی آزادشهر به شاهرود (خوش ییلاق) هم که به دلیل ریزش کوه مسدود بود از تاریخ 17فروردین بازگشایی شده است.

میقانی در خاتمه به رانندگان توصیه کرد:  قبل از شروع حرکت از مرکز مدیریت راه های استان گلستان وضعیت راه ها را از سامانه گویای  مرکز مدیریت راهای استان به شماره 141 جویا شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان

حسین خواجه مظفری در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۱۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

او افزود: شب گذشته ۲۳ کارگر گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شده اند.

خواجه مظفری ادامه داد: برگزاری همایش، تجلیل از کارگران برتر، دیدار با خانواده آسیب دیده کارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، افتتاح دفاتر کاریابی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

او افزود: ۲۹۵۹ کارگر گلستانی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری دریافت کردند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱،۱۵ درصد کاهش داشته است.

خواجه مظفری گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل کارگری در استان فعال هستند و این آمار نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان