Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:56:06 GMT

قیمت پیاز و سیب زمینی به تعادل می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۲۴۳

قیمت پیاز و سیب زمینی به تعادل می‌رسد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد از متعادل شدن نسبی نرخ پیاز و سیب زمینی با توجه به ممنوعیت صادرات این محصولات خبر داد و گفت: با جلوگیری از صدور پیاز و سیب زمینی، قیمت این دو محصول به تدریج به تعادل می‌رسد.
وی با اشاره به استقبال فراتر از انتظار شهروندان از میادین میوه و تره بار در ایام نوروز برای خرید میوه و سایر محصولات مورد نیاز، افزود: میزان مراجعه مردم به میادین میوه و تره بار در نوروز 98 نسبت به نوروز سال‌های گذشته به میزان بی سابقه‌ای افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، در حال حاضر و به موجب نرخنامه سازمان مدیریت میادین در سال جدید، قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد و سفید در میادین میوه و تره بارهفت هزار و 200 تومان و سیب زمینی چهار هزار و 600 تومان است، در حالی که قیمت هر کیلوگرم بادمجان بندری و بادمجان دلمه‌ای سه هزار و 600 تومان است.
این گزارش می‌افزاید، قیمت هر کیلوگرم باقلا سبز در میادین میوه و تره بار 2 هزار و 300 تومان و انواع خیار از چهار هزار و 200 تا پنج هزار و 900 تومان است؛ ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم سبزی پاک کرده چهار هزار و600 تومان و سبزی جور سه هزار و 500 تومان است.
قیمت سیر تازه 6 هزار و 200 تومان و سیر خشک سه هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد.
بنابراین گزارش، قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه رنگی در میادین میوه و تره بار 9 هزار و 900 تومان، فلفل دلمه سبز هفت هزار تومان و کدو مسمایی سبز و کدو گلخانه‌ای رنگی چهار هزار و 300 تومان است، در صورتی که قیمت کدو حلوایی سه هزار و 500 تومان و انواع فلفل ازچهار هزار و 700 تا پنج هزار و 500 تومان است.
این گزارش اضافه می‌کند، قیمت هر کیلوگرم ریواس در میادین میوه و تره بار 6 هزار تومان، کرفس 2 هزار و 900 تومان و کنگر 6 هزار تومان است؛ ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم کلم بروکلی چهار هزار و 200 تومان، کلم سفید و قرمز پنج هزار و 200 تومان، کلم قُمری و چینی 2 هزار تومان و گُل کلم 2 هزار و 900 تومان است.
گفتنی است، قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی گیلاسی و زیتونی در میادین میوه و تره بار 6 هزار و 800 تومان و گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای سه هزار و 900 تومان است، در حالی که قیمت هر کیلوگرم لوبیا سبز چهار هزار و 300 تومان، لیمو ترش سنگی پنج هزار و 900 تومان، نارنج 2 هزار و 500 تومان و هویج سه هزار و 950 تومان است.
تهرام/7244/9343//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایام نوروز روابط عمومی سازمان سیب زمینی میادین میوه و تره نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744641

دیگر خبرها

  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول