Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش ۱۰۰۰ سالن خود را در اختیار ستاد بحران استان‌ها قرارداد تا هم‌وطنانمان را در این اماکن اسکان دهند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا داورزنی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد بارندگی‌هایی که در آغاز سال جدید اتفاق افتاد و 25 استان کشور درگیر سیل شد، وزارت ورزش هزار سالن خود را در اختیار ستاد بحران استان‌ها قرارداد تا هم‌وطنانمان را در این اماکن اسکان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما همراه با فدراسیون‌های قایقرانی، پزشکی، نجات‌غریق، کوه‌نوردی و اتومبیلرانی در محل شهرستان پل‌دختر حاضر شدیم تا هر کاری از دستمان برمی‌آید برای مردم سیل‌زده استان لرستان انجام دهیم.  

مقدم‌فر: ‌امیدآفرینی نیروهای انقلابی و جهادی در منطقه سیل‌زده پلدختر/‌ر‌سانه‌های ‌انقلابی‌ به شبهه‌افکنی‌ معاندان نظام پاسخ دهندخدمات درمانی و دارویی در پلدختر فعلا "رایگان" استارائه 20000 خدمت پزشکی در بیمارستان صحرایی پلدختر؛ تجهیزات پزشکی در روستاهای چم مهر مستقر می‌شود

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئت‌های ورزشی را از سایر استان‌های کشور بسیج کرده‌ایم تا به کمک استان‌های سیل‌زده بشتابند و هرچه سریع‌تر جان هم‌وطنمان را نجات دهند تا مردم زودتر به شرایط عادی برگردند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که نیاز باشد، ورزشکاران ما در کنار مردم سیل‌زده می‌مانند و آن‌ها را یاری می‌کنند؛ آن گروهی که بیش از همه به کاهش آسیب‌های سیل در منطقه کمک کردند مردم بودند که با کمک‌های خود از سیل‌زدگان حمایت کردند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان بوکان مهم‌ترین هدف این جشنواره را بهبود سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی افراد دارای معلولیت، بهبود دسترسی آنها به  فعالیت‌های ورزشی، بهره‌مندی صحیح از اوقات فراغت و تفریح، بهبود مشکلات گفتاری، اختلال حواس، جمع گریزی، فقر حرکتی عنوان کرد و افزود: برگزیدگان استانی این جشنواره در سطح کشور با سایر ورزشکاران به رقابت خواهند پرداخت.

مسعود شجاعی  با تاکید بر اینکه ورزش، نقش مهمی درتوانمندی روح و جسم ، زندگی فردی و اجتماعی افراد دارای معلولیت  دارد، گفت:  نزدیک به یک هزار نفر از افراد دارای معلولیت مورد حمایت، در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند و در مسابقات کشوری و آسیایی صاحب مقام و مدال هستند.

  وی با بیان اینکه فعالیتهای ورزشی برای افراد دارای معلولیت از دو جنبه ی درمانی که هدف آن تأمین سلامتی  و  پیشگیری از مبتلا  شدن به بیماریهای ثانویه  است حائز اهمیت بوده  افزود: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت میکند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده  و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

در این جشنواره ۱۰۰ نفر از مددجویان جسمی حرکتی و ذهنی ، شنوایی ، بینایی ، و گفتاری در ۶ رشته هفت سنگ ، یه قل دوقل ، چوب کشی ، طناب کشی ، دوز یا دوز ، دال پلان ، کلاس کلاس در دو گروه خانمها و آقایان به رقابت پرداختند.

این مسابقات به همت اداره بهزیستی شهرستان بوکان و مراکز مثبت زندگی و همچنین با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان برگزار شد.

در پایان از نفرات برتر با اهدای جوایز تقدیر و منتخبین این جشنواره به مرحله استانی و سپس کشوری راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است