Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه، بسیج و نیروهای جهادی مازندران، تا برگشت زندگی آسیب‌دیدگان سیل به روال عادی در میدان خواهند بود. ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه شمالی، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی امروز در  حاشیه بازدید از از مناطق سیل‌زده سوادکوه شمالی اظهار داشت: در جلسه مدیریت بحران استان تصمیماتی گرفته و مقرر شد دستگاه‌های متولی طرح و نقشه را برای اجرای بازسازی تهیه کنند و گروه‌های جهادی و فنی پای کار برای اجرا حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرچند که در حال حاضر کمک‌هایی در بخش‌های مختلف هرچند کوچک به سیل‌زدگان در حال انجام است و  این قول را می‌دهم تا برگشت زندگی آسیب‌دیدگان سیل به روال عادی سپاه و بسیج در میدان خواهند بود.

سردار داجلری فرمانده تیپ سلمان نیز در حاشیه این بازدید بر پیگیری هر چه سریع‌تر نیازمندی‌های سیل زدگان و رسیدگی به رفع مشکلات آنان و بازگشایی راه‌های مواصلاتی منطقه تاکید کرد.

بارش شدید باران در خراسان رضوی؛ احتمال سیلاب در مشهد‌هشدار وقوع سیلاب در پایاب سد تالوار؛ باغداران و کشاورزان هرچه سریع‌تر منطقه را ترک کنند3260 واحد صنفی لرستان بر اثر وقوع سیلاب خسارت دید

وی افزود: بازگشایی راه‌های جاده امامکلا به غوزک رودبار و روستای کالیکلا باید با جدیت صورت گیرد.

انتهای پیام/

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان جعفری، فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، گفت: یک فروند هواپیمای ترابری سی-۱۳۰ متعلق به پایگاه هوایی شهید لشکری، شامل شش هزار بسته آب معدنی، پنج تن مواد غذایی و پنج هزار نان بسته بندی شده به منظور کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان به این منطقه اعزام شد.

پیش از این نیز پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی نیروی زمینی به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده‌ استان‌های درگیر سیلاب در منطقه‌ جنوب شرق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌ها را برآورد کنند
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد