Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@23:58:16 GMT

1025 پرواز نوروزی در فرودگاه اصفهان انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۲۷۵۲

1025 پرواز نوروزی در فرودگاه اصفهان انجام شد

حسن امجدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نوروز امسال به یکهزار و 25 پرواز در فرودگاه اصفهان سرویس دهی شد که از این تعداد140 پرواز فوق العاده به مقاصد مشهد، ‌کیش، تهران، استانبول،‌ نجف و بغداد و سایر پروازها به صورت برنامه ای انجام شد.
وی با اشاره به اعزام و پذیرش 114 هزار و 497 مسافر از فرودگاه اصفهان گفت: از این تعداد 56 هزار و 902 مسافر، ورودی و 57 هزار و 595 مسافر، خروجی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرودگاه های اصفهان اظهار داشت: بیشترین سفرهای نوروزی امسال از اصفهان به کیش و مشهد انجام شد.
وی اضافه کرد: شرایط سفر از فرودگاه اصفهان به شهرهای آبادان، اهواز، بندرعباس، بهرگان، بوشهر، تبریز، تهران، خارک، رشت، سیری، شیراز، عسلویه، قشم، کرمان، کیش، لاوان، ماهشهر و مشهد و نیز استانبول، تفلیس، نجف، بغداد، دُبی، ‌کویت و دوحه و از طریق ارتباط پروازی به بیشتر نقاط دنیا برقرار است.
امجدی گفت: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز پذیرای 6 پرواز انتقالی بود که بدلیل شرایط جوی امکان ادامه مسیر یا فرود در فرودگاه مقصد را نداشتند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) و بیش از 60 درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
6027/7150
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اصفهان سفرهای نوروزی شهید بهشتی کویت نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

 

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سوی ACC (مرکز کنترل) فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام متوقف شده است.

بر اساس این گزارش به محض دریافت تلکس رفع مشکل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مسافران امارات (دبی) قبل از عزیمت به فرودگاه برای دریافت اطلاعات در مورد پروازها می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت مطلع شوند.

همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازهای دبی امارات می‌توانند از وبگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸، ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱، ۰۹۶۳۳۰ کسب اطلاعات کنند.

در این تلکس فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی، بغداد، اربیل علاوه بر فرودگاه امام (ره) ذکر شده است. طبق آخرین تماس مرکز کنترل، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دبی را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۲۸ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول