Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب‌الدین بی‌مقدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها گفت: شورای نگهبان نسبت به لایحه جامع مدیریت بحران اشکالاتی را گرفته بود که مورد بررسی و اصلاح قرار دادیم.

وی تاکید کرد: یکی از اشکالاتی که شورای نگهبان گرفته بود این بود که به شورای عالی بحران اختیاراتی داده شده بود که شورای نگهبان آن را مخالف اصل ۸۵ قانون اساسی تشخیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موادی را مخالف اصول ۷۵ و ۱۳۸ قانون اساسی دانسته بود که سعی کردیم همه این موارد را رفع کنیم.

این عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه امروز در جلسه کمیسیون نماینده شورای نگهبان حضور نداشت، عنوان کرد: این لایحه عصر امروز تا پایان شب توسط مرکز پژوهش‌ها و کارگروه‌های مربوطه مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سعی داریم فردا ظهر در جلسه‌ای کوتاه با حضور نماینده شورای نگهبان لایحه را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به حضور اسماعیل نجار رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در کمیسیون شوراها گفت: آقای نجار با اشاره به وضعیت استان‌های سیل‌زده توضیحاتی را ارائه داد و گفت که ۲۵۰ هزار نفر نیازمند اسکان هستند و یک‌ماه طول می‌کشد که تا دوباره به مناطق خود بازگردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسماعیل نجار نجار کمیسیون شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا

­

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، در نشست امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت شورا ، گزارش تجمیعی طرح‌های توسعه محلی سال ۱۴۰۲ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران را به اعضای شورا ارائه می‌کند.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، امروز در دویست و بیست نهمین جلسه شورا، گزارش حسابرسی شرکت‌های نوسازی عباس آباد، یادمان سازه، کنترل ترافیک تهران و شرکت ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهر تهران برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: حسابرس رسمی شورا نیز گزارش حسابرسی مؤسسه فناوران شهر تهران و همچنین سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران را برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستورکار امروز مجلس
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا