Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:20:51 GMT

نحوه دریافت بن کتاب اهالی قلم اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۵۳۲۳۱

نحوه دریافت بن کتاب اهالی قلم اعلام شد

تهران - ایرنا - موسسه خانه کتاب در آستانه سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شرایط دریافت بن الکترونیکی خرید کتاب برای اهالی قلم را اعلام کرد.

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، با توجه به برنامه‌های جدید اهل‌قلم، متقاضیان دریافت بن الکترونیکی خرید کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صورت داشتن شرایط زیر می توانند از طریق سایت اهل قلم به نشانی http://ahleghalam.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir تا 25 فروردین 1398 نسبت به ثبت‌نام و دریافت الکترونیکی خرید کتاب اقدام کنند.
مصوبات مربوط به تخصیص بن الکترونیکی خرید کتاب به اهل قلم، به شرح زیر است:
- برگزیدگان کتاب‌سال، جایزه جهانی کتاب‌سال، جشنواره فارابی، جشنواره خوارزمی، جشنواره رازی، جایزه جلال‌آل‌احمد و جایزه شعر فجر.
- مفاخرملی، نخبگان ملی، نخبگان بی­مدرک دارای مدرک درجه1 فرهنگی ـ هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، برندگان نشان‌های ملی
- نویسنده‌های مشهور با حداقل 8 عنوان اثر، احیاءگران متون کهن (با 4 اثر)، برگزیدگان کتاب فصل، مترجمان آثار ماندگار (با 8 اثر)، شایستگان تقدیر کتاب‌سال، اعضای فرهنگستان‌ها، مدال آوران المپیادهای جهانی دانش‌آموزی، نخبگان بی‌مدرک دارای مدرک درجه2 فرهنگی ـ هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی
- نویسنده و مترجم کتاب بزرگسال با حداقل 10 عنوان اثر، نویسنده و مترجم کتاب کودک و نوجوان با حداقل 15 عنوان اثر، نخبگان بی‌مدرک دارای مدرک درجه3 فرهنگی ـ هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، مقاله‌نویس دایره‌المعارف‌ها(30 مدخل به بالا با تایید علمی ناشر و مدیریت علمی‌ـ‌پژوهشی خانه کتاب)، برگزیدگان جشنواره‌های موضوعی، کتاب‌سال ولایت، کتاب‌سال حوزه، پاسداران اهل‌قلم، گام اول، کتاب‌سال استانی، دهخدا، جایزه پروین اعتصامی، کتاب‌سال دانشجویی، نویسندگان مناطق محروم (با دارا بودن 5 اثر علمی، به تائید مدیریت علمی‌ـ پژوهشی خانه کتاب)، شایستگان تقدیر کتاب فصل، ویراستاران و تصویرگرانی با حداقل 10 جلد اثر که در تولید محتوا 50 درصد نقش داشته‌اند و نام و نام خانوادگی آنها بر روی جلد و فیپای کتاب ثبت شده است.
- نخبگان بی‌مدرک دارای مدرک درجه 4 و5 فرهنگی ـ هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، عموم صاحبان آثاری که درجه صلاحیت اهل‌قلم را دریافت کرده‌اند.
شایان ذکر است که برای دریافت درجه صلاحیت اهل قلم، صاحبان آثار می‌بایست اثر خود را برای بخش علمی‌ـ پژوهشی خانه کتاب ارسال کنند که برای بررسی در گروه‌های 74 گانه علمی، صاحب اثر باید هزینه‌های مربوط به بررسی آن را براساس آئین‌نامه پرداخت کند.
معیار همه گروه‌های فوق دارا بودن کتاب ثبت شده در«سایت پدیدآورندگان کتاب» خانه کتاب است.
پیش تر نحوه دریافت و ثبت نام بن ویژه دانشجویان ،استادان دانشگاه ،طلاب ،روحانیون و دیگر اقشار جامعه نیز اعلام شده بود.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
فراهنگ ** 9211 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگ و ادب كتاب 98 خانه كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۵۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رساله دکتری مهشید طالبی صومعه‌سرایی عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی این واحد با عنوان بررسی جامعه‌شناختی ۵۰ سال حکمرانی آب در ایران و تأثیرات اجتماعی و سیاسی آن بر جامعه، با تمرکز بر طرح انتقال بین حوضه‌ای آب از سرشاخه کارون به فلات مرکز، حائز رتبه برتر در نخستین جایزه ملی قانون شد.

نخستین جایزه ملی قانون با هدف توجه و تقویت شأن قانون‌گذاری مجلس همراه با مشارکت فراگیر دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، موسسات علمی، پژوهشی و پژوهشگران، پژوهشگاه قوه قضاییه، پژوهشکده شورای نگهبان و کانون وکلای دادگستری، در ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ با حضور محمدباقر قالیباف در تالار مدرس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

براساس این گزارش، مهشید طالبی صومعه‌سرایی در این رویداد «نشان ملی قانون» را از قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دریافت کرد. همچنین این رساله پیش از این نیز حائز رتبه دوم بخش بزرگسال جشنواره بین‌المللی فارابی شده و کتاب تالیفی از آن نیز به عنوان کتاب برتر در هفتمین جشنواره مهندسی و مدیریت آب ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است؛ در نخستین دوره آئین جایزه ملی قانون، بیش از یک هزار و ۱۰۰ اثر در سه بخش پژوهش، آموزش و نظارت از سوی مجلس شورای اسلامی دریافت شد. پس از دریافت آثار، داوری تخصصی از سوی استادان شاخص و صاحب‌نظر در ۳ محور تخصصی شامل محور حکمرانی، سیاسی و حقوقی، محور زیربنایی، امور تولیدی و اقتصادی و محور اجتماعی، فرهنگی و مدیریت در چهار قالب کتاب، مقاله، پایان نامه و گزارش، صورت پذیرفت. همچنین در چهار محور اجرایی و حاکمیتی شامل تصویب، اجرا، نظارت و تبعیت از قانون، در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • کتاب غیرقانونی را با پست جلوی خانه‌تان تحویل بگیرید!